TolLefsa Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvor mye må jeg skrive for å fylle 20 minutter ? Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 20 minutter? o_O Vi har en halvtime. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 En tommelfingerregel er 2000 ord, men det varierer. Huff. Ingen som kom opp i andre fremmedspråk på skolen vår i dag. Med andre ord er sjansen stor for at jeg kommer opp i det i neste uke. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Takk skal du ha! Følte meg hedlig når jeg kom opp i Norsk Lenke til kommentar
Amsen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 20 minutter? o_OVi har en halvtime. Stakkars dere Vi har 15 min Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er femten minutter per person. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi har en time hvis vi går opp i par... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Presentasjonsdelen er på femten minutter per person, utspørringen på femten minutter per person. Ergo en halvtime til sammen om man er en person, det dobbelte om man er to. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi har 20 minutter per person og hvis vi bruker mindre tid får vi spørsmål. 2 personer 40 min. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi har 30 minutter. Hvis vi ikke skulle greie å snakke ut den halvtimen får vi spørsmål. Rart at det er forskjellig fra skole til skole. Berbashow, er du sikker på at du ikke har prøve eksamen, eller kanskje misforstått? :\ Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi har 30 min ved 1 person, og 1 time med par. 5 minutt snakking i starten, 15 minutt presentasjon og 10 minutt snakking om et kapittel i boken etterpå (engelsk) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi fikk beskjed: 10 minutter på oppgave 1 5 minutter på oppgave 2 ca 10 minutter spørsmål etterpå. Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg kom opp i RLE som det nå heter kunne ikke vært gladere Tema: Den kristne kirke! Valgfritt: Den Anglikanske kirke, Baptistene, Kvekerne, Metodistene. Tenkt å skrive om Den Anglikanske kirke og Baptistene Har en dag igjen med forb. og har ikke kommet særlig langt egentlig.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal legge alt fram, var ikke her på prøvemuntligen, så har aldri prøvd dette! Utrolig nervøs, hva skal jeg si, og hvordan skal jeg starte? Noen som kanskje har hatt muntlig eksamen allerede som kan gi meg ett lite innblikk i hva som skjer bak døra? Hadde vært så takknemlig! ) Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvor mye må jeg skrive for å fylle 20 minutter ? Jeg lurer på det samme, tror jeg har kanskje ca ett min jeg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi har 20 minutter per person og hvis vi bruker mindre tid får vi spørsmål. 2 personer 40 min. Jepp Lenke til kommentar
Aash Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Blås ut om hva som skjer på eksamen, hva du kom opp i etc.... Lykke til alle sammen ! =D Gjekk rett vest... Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Yesda! Naturfag, energi. Fikk 6 ^^Grilla meg med spørsmål, newtons lover og masse greier jeg antar må være fra videregående pensum, men kunne det i alle fall 48 godt brukte timer xP Lykke til alle som ikke er ferdig enda =) Grilla deg med spørsmål? :o Er så spent til jeg skal fremføre, utrolig nervøs. Første muntligen min :| ikke hatt prøvemuntlig,, Kom opp i RLE. Hvilke type spm fikk du? Var de vanskelige? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Vi har 30 minutter. Hvis vi ikke skulle greie å snakke ut den halvtimen får vi spørsmål.Rart at det er forskjellig fra skole til skole. Berbashow, er du sikker på at du ikke har prøve eksamen, eller kanskje misforstått? :\ 100% sikker. Står på arket med oppgaven pluss at det er det vi hele tiden har vært opplyst om. Endret 8. juni 2009 av BERBASHOW Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har en partner og vi får ikke lov til å snakke i mer enn tredve minutter til sammen. Vi risikerer å bli stoppet om vi går over det. Så er det satt av tredve minutter etter det til utspørring. :/ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 For min del hadde 45 min alene vært passe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå