Muhammed93 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) lol kom opp idag. Matte Tema: min hobby... har tenkt å ta reiser, lage budsjett, luftlinje, og litt om geometriske figurer på turistattraksjoner. (bygninger etc.) har noen ideer til regelsider her, altså om volum og pytagoras. takker for hjelp EDIT: glemte å nevne at jeg har 4 i matte, har aldri skjønt meg på matte, så min forståelsesnivå på matte suger Endret 5. juni 2009 av Muhammed93 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skikkelig flott! Kommer ikke opp før den nittende. Og jeg som håpet å være ferdig med alt om en ukes tid ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 lol kom opp idag.Matte Tema: min hobby... har tenkt å ta reiser, lage budsjett, luftlinje, og litt om geometriske figurer på turistattraksjoner. (bygninger etc.) har noen ideer til regelsider her, altså om volum og pytagoras. takker for hjelp EDIT: glemte å nevne at jeg har 4 i matte, har aldri skjønt meg på matte, så min forståelsesnivå på matte suger Lag det som en i klassen min: En aktivitetsleir over 5 dager eller noe, med masse aktiviteter. Kan få putta inn alle formlene du vil ha i en sånn tur. Han fikk 5 ihvertfall, og temaet var såsi det samme. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Yesda! Naturfag, energi. Fikk 6 ^^ Grilla meg med spørsmål, newtons lover og masse greier jeg antar må være fra videregående pensum, men kunne det i alle fall 48 godt brukte timer xP Lykke til alle som ikke er ferdig enda =) Lenke til kommentar
Muhammed93 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 lol kom opp idag.Matte Tema: min hobby... har tenkt å ta reiser, lage budsjett, luftlinje, og litt om geometriske figurer på turistattraksjoner. (bygninger etc.) har noen ideer til regelsider her, altså om volum og pytagoras. takker for hjelp EDIT: glemte å nevne at jeg har 4 i matte, har aldri skjønt meg på matte, så min forståelsesnivå på matte suger Lag det som en i klassen min: En aktivitetsleir over 5 dager eller noe, med masse aktiviteter. Kan få putta inn alle formlene du vil ha i en sånn tur. Han fikk 5 ihvertfall, og temaet var såsi det samme. Takker Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skal ha eksamen på tirsdag vi også : D Kom opp i matte, med tema "Min nye leilighet" :!: Noen tips? Lenke til kommentar
Muhammed93 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skal ha eksamen på tirsdag vi også : D Kom opp i matte, med tema "Min nye leilighet" :!: Noen tips? du kan regne areal av "leiligheten" så kan du lage en budsjett over hva du skal ha av møbler, deretter kan du bruke veien til Ikea som fart/avstand/tid ^^ Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skal ha eksamen på tirsdag vi også : D Kom opp i matte, med tema "Min nye leilighet" :!: Noen tips? du kan regne areal av "leiligheten" så kan du lage en budsjett over hva du skal ha av møbler, deretter kan du bruke veien til Ikea som fart/avstand/tid ^^ Har med areal osv også, men takker for det med IKEA Lenke til kommentar
Muhammed93 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skal ha eksamen på tirsdag vi også : D Kom opp i matte, med tema "Min nye leilighet" :!: Noen tips? du kan regne areal av "leiligheten" så kan du lage en budsjett over hva du skal ha av møbler, deretter kan du bruke veien til Ikea som fart/avstand/tid ^^ Har med areal osv også, men takker for det med IKEA ;D altid hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skal ha eksamen på tirsdag vi også : D Kom opp i matte, med tema "Min nye leilighet" :!: Noen tips? du kan regne areal av "leiligheten" så kan du lage en budsjett over hva du skal ha av møbler, deretter kan du bruke veien til Ikea som fart/avstand/tid ^^ Har med areal osv også, men takker for det med IKEA ;D altid hyggelig å hjelpe Så kan du regne ut hvor mye bensinen som du brukte på å kjøre til IKEA kostet Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg kom opp i engelsk på tirsdag. Jeg skal dit først (klokka 08:30). Fikk ikke sånn emner som dere, men skulle bare lese på to bøker: Searching og New People, New places. Lenke til kommentar
Muhammed93 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg kom opp i engelsk på tirsdag. Jeg skal dit først (klokka 08:30). Fikk ikke sånn emner som dere, men skulle bare lese på to bøker: Searching og New People, New places. Rare greier på muntlig... Lenke til kommentar
omaid Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei jeg kom opp i norsk muntlig tema er kvinner og kjønnsroller i litteraturen jeg valgte den problemstilling (blir kvinnene beskrevet som det svakere kjønn innenfor norsk litteraturen?) trenger hjelp i hvilke punkter jeg skal ha med mer camilla collet realismen amtmannen døtre ? Lenke til kommentar
Muhammed93 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hei jeg kom opp i norsk muntlig tema er kvinner og kjønnsroller i litteraturen jeg valgte den problemstilling (blir kvinnene beskrevet som det svakere kjønn innenfor norsk litteraturen?) trenger hjelp i hvilke punkter jeg skal ha med mer camilla collet realismen amtmannen døtre ? hei, en av venna mine fikk så å si samme tema, tror du burde ta en titt på Karen og trekke inn et dukkehjem, men har ikke mye erfaring med detta Endret 6. juni 2009 av Muhammed93 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kom opp i norsk. Tema er "konflikter". Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Engelsk - "What about the earth" Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kom opp i norsk : Avissjangre og Nyromantikken. Skal snakke i 10min om Avissjangre og såvidt bruke 5 minutter på å nevne nyromantikken og alt rundt det. Forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Oi, urettferdig Vi slutter ikke før 22.. Hvorfor slutter dere så tidlig? Det har vel litt med hvorfor dere slutter så sent istedefor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå