Responsive Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde muntlig i dag i naturfag (Lys, farge og syn) og fikk karakteren 4. Er fornøyd for syntes det gikk dårlig ; ) Jeg og Fikk 4.. hardcore shit! Lenke til kommentar
amll Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dere har eksamen tidlig, vår skole skal ikke ha eksamen før 17.-18.juni.. Leeenge til Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 17-18 = skole slutt mange skoler i norge. Lenke til kommentar
amll Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Oi, urettferdig Vi slutter ikke før 22.. Hvorfor slutter dere så tidlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) EDIT: Misforsto. Edit2: Vi slutter tidligere pga avspasering fra den ekstremt slitsomme ferieturen vi hadde i polen Slutter i morra btw. Endret 4. juni 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
amll Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 åja, da så ;P Men det er urettferdig uansett, hehe Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vi får avspasering pga. turen i Polen vi også, men slutter likevel så sent som den 22. Dere som er ferdig med det er virkelig heldig. Jeg kommer opp enten i neste uke eller uken etter det igjen. Får vite i morgen når vi skal bli trekt ut. Lenke til kommentar
AndreasVa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tønsbergnoob her:) kommer den første puljen vår kommer opp på mandag og har den på onsdag Lenke til kommentar
amll Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dere er heldige som har fått reise til Polen. Vi fikk ikke lov til det og dro til Danmark i stedet, og fikk ikke avspasering engang. Og dere får slutte av skolen tidligere også.. årh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe, kan vel si at vi hadde fått gå tidligere uansett. Skolen våres skal rives og de får nok ikke mye arbeidskraft fra oss når vi er ferdig med eksamen osv. Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe, kan vel si at vi hadde fått gå tidligere uansett. Skolen våres skal rives og de får nok ikke mye arbeidskraft fra oss når vi er ferdig med eksamen osv. Hadde bare alle skoler forstått dette, hva faen er poenget med å være på skolen da du har 6-timers intens kortspilling hver dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe, og man må møte opp for å ikke bli nedsatt i orden. (Men om du ikke har fått varsel er det bare å ikke møte opp?) Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Prøv å gjett hvem som kom opp i spansk da! Fyyyy faen er d eneste jeg har å si! nesten så jeg griner! Lenke til kommentar
MelonSmasher Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg kommer opp i morgen Har Eksamen på Tirsdag, pga helg. Så får 4 Øvningsdager Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg kommer opp i morgen Har Eksamen på Tirsdag, pga helg. Så får 4 Øvningsdager Det høres rett og slett forbannet urettferdig ut. Skal ikke alle ha eksamen på like premisser? Lenke til kommentar
MVR Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kommer opp i morgen Har Eksamen på Tirsdag, pga helg. Så får 4 Øvningsdager Det høres rett og slett forbannet urettferdig ut. Skal ikke alle ha eksamen på like premisser? Dette gjelder for skolen vår også. Jeg har heldigvis hele helgen på meg. Fikk nettopp trenkt fag nå, kom opp i engelsk. Det er vel bare to fag jeg ikke er i stand til å få til 6, og det er spansk og engelsk, og da måtte jeg selvfølgelig komme opp i det. Dritt! Helvetes dritt! Tema er greit da: Canada. Tar gjerne imot hjelp om noen vil! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kom opp i matte... :/ Tema: Kunst og kultur.. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Yekcoh, du er ikke den eneste som kom opp i spansk -.- Svarte f**n. Det eneste faget jeg IKKE ville opp i, så kommer jeg opp i det... Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kom opp i norsk. 1850-1900 - Nasjonalromantikken, realismen og naturalismen. Fornøyd med det. Kom opp i dag, framføring på tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå