FKL982 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Alene, engelsk indeviduell. 6 Lenke til kommentar
a7x Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kom opp i norsk, "sammenligning av tekster"... Tenkte å sammenligne "Karen" av Kielland og "Eg står her og skal slå opp med ei jente" av Rune Belsvik.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Fikk vite fag og oppgave i dag tidlig. Samfunnsfag og "Rik og fattig i samme verden". Godt fag, grei oppgave. Har skrevet litt om befolkningsvekst i i-land og u-land, sult og sykdommer og økonomisk utvikling. Hvor finner man kompetansemålene? Ingen på skolen som kom opp i andre fremmedspråk, faktisk. Hadde trodd de kom til å gi det til en hel haug med elever for å teste det ut. Endret 17. juni 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fikk vite fag og oppgave i dag tidlig. Samfunnsfag og "Rik og fattig i samme verden". Godt fag, grei oppgave. Har skrevet litt om befolkningsvekst i i-land og u-land, sult og sykdommer og økonomisk utvikling. Hvor finner man kompetansemålene? Ingen på skolen som kom opp i andre fremmedspråk, faktisk. Hadde trodd de kom til å gi det til en hel haug med elever for å teste det ut. Haha! Kom opp i akkurat det samme som deg! Oppgave også. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk vite fag og oppgave i dag tidlig. Samfunnsfag og "Rik og fattig i samme verden". Godt fag, grei oppgave. Har skrevet litt om befolkningsvekst i i-land og u-land, sult og sykdommer og økonomisk utvikling. Hvor finner man kompetansemålene? Ingen på skolen som kom opp i andre fremmedspråk, faktisk. Hadde trodd de kom til å gi det til en hel haug med elever for å teste det ut. Akkurat dette hadde eg prøve eksamen i! Fikk læreren til å felle en tåre for dei fattige! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er dere ikke feridg enda De to siste ukene har ikke vi gjort en dritt omtrent. Vært på stranda 2 ganger, spist pizza osv. i skoletida Lenke til kommentar
Aash Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er dere ikke feridg enda De to siste ukene har ikke vi gjort en dritt omtrent. Vært på stranda 2 ganger, spist pizza osv. i skoletida Vi er ferdige;) Det er vel to uker siden ja! Sett omtrent 5 filmer, pc noen dager osv.. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 JEG TRENGER HJELP! Naturfag: kroppen! (Arv og miljø, sykdommer, karbohydrater, rusmidler, evolusjon og mer... dette er lure stikkord) Jeg ANER ikke hvordan jeg skal presentere alt dette på 15 minutter, samt. snakke litt om hvert. Hjelp meg! 17 timer igjen.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Det kan du ikke. Du må begrense deg. Jeg blir ør i hodet av å prøve å lære meg alt dette utenat ... Endret 18. juni 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det kan du ikke. Du må begrense deg. Jeg blir ør i hodet av å prøve å lære meg alt dette utenat ... Da er vi to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå