Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

muntlig eksamen. samfunnsfag. fattig og rik i samme verden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akkurat den biten er litt vanskelig, men har da alltids stoff hvis det trengs;)

tror ikke stoff er noe problem siden har 7 og en halv side notater bare fra boka men siden kreativitet er noe man burde ha med trenger jeg litt hjelp meg det :p

Lenke til kommentar

Har du et videokamera?

Lag en kort snutt av en arbeider i europa, og en arbeider fra afrika eller sør-øst asia. De har jo ikke så gode rettigheter som i europa. Men kan bli ganske tørt, blir en varisjon i det minste på et langt foredrag. Bruk illustrasjoner også.

Sang har jeg desverre sett bare funker hvis det blir utført av søte jenter (og søte gutter på ungdomskolen.)

Står det konkret i oppgaven din at du skal ha med noe kreativt? Du kunne jo laget en plakat som viser forskjellene vi har her i verden. evt. veggavis.

Vil uansett være viktigere at du reflekterer over det du sier og ikke bare spyr ut informasjon;)

Kan du forresten hjelp meg litt, Jeg skal lage en plakat som skal få folk som har uteblitt fra den offentlige gratis tannhelsesjekken til og bruke den. Ville du at det skulle være skremmede bilder, humoristiske bilder. Hvordan skulle jeg fått din oppmerksomhet rundt dette temaet?

Lenke til kommentar
Har du et videokamera?

Lag en kort snutt av en arbeider i europa, og en arbeider fra afrika eller sør-øst asia. De har jo ikke så gode rettigheter som i europa. Men kan bli ganske tørt, blir en varisjon i det minste på et langt foredrag. Bruk illustrasjoner også.

Sang har jeg desverre sett bare funker hvis det blir utført av søte jenter (og søte gutter på ungdomskolen.)

Står det konkret i oppgaven din at du skal ha med noe kreativt? Du kunne jo laget en plakat som viser forskjellene vi har her i verden. evt. veggavis.

Vil uansett være viktigere at du reflekterer over det du sier og ikke bare spyr ut informasjon;)

Kan du forresten hjelp meg litt, Jeg skal lage en plakat som skal få folk som har uteblitt fra den offentlige gratis tannhelsesjekken til og bruke den. Ville du at det skulle være skremmede bilder, humoristiske bilder. Hvordan skulle jeg fått din oppmerksomhet rundt dette temaet?

jeg ville hatt skremmende egentlig for da kan du se hva som kan skje hvis du ikke går til tannlegen.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 1 år senere...

akkurat den biten er litt vanskelig, men har da alltids stoff hvis det trengs;)

Hei ! Jeg kom opp Samf: fattigdom, lurer da på om du fortsatt har dette stoffet, og om du kunne være så vennlig å sende det til meg ? PM meg for e-postadresse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...