Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jobber i en stor bedrift der jeg fikk beskjed om å sette opp 2 nye datamaskiner. Finner da ut at jeg skal legge inn et program som heter Accxess (ikke Access) som skal være til hjelp når de skal skrive ut fra en Xerox Workcentre 7245 PCL 6. Har vært på internett og sjekket hvordan dette programmet brukes og hvordan jeg får installerte eller om det må kjøpes lisenser. Er det noen som har prøvd dette programmet før og kan fortelle meg litt om det?

 

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...