RXzarkan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jobber i en stor bedrift der jeg fikk beskjed om å sette opp 2 nye datamaskiner. Finner da ut at jeg skal legge inn et program som heter Accxess (ikke Access) som skal være til hjelp når de skal skrive ut fra en Xerox Workcentre 7245 PCL 6. Har vært på internett og sjekket hvordan dette programmet brukes og hvordan jeg får installerte eller om det må kjøpes lisenser. Er det noen som har prøvd dette programmet før og kan fortelle meg litt om det? Takk. Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei! Vi har noen kunder som bruker dette systemet. Det heter AccXES og er et avansert jobbkontrollprogram til Xerox-maskiner. Er litt usikker på hva du egentlig vil ha svar på? Lenke til kommentar
RXzarkan Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Lurte egentlig på om det er mulig og laste ned dette programmet eller om det er en spesiell CD som må brukes for at det skal gå ann å installere på klient maskinene. Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hvilken skriver/bredformat model er det de skal koble seg opp mot? Jeg har de fleste driverne... Endret 11. juni 2009 av Satheesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå