bollizz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen forslag? Noe gode samtaleemner som jeg kan snakke om under ett radioinnslag? Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 alt? Uansett hva det er så finnes det vel noen i 15-20 årsalderen som liker det... Men noe mange liker? Gutter: pr0n, gaming gurls: shopping? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Sex selvfølgelig. Da i mer avansert form enn "putt tissen inni tissen" Kan kjøre ned noen stikkord for deg om det er interessant. Av den typen man aldri lærte i seksualundervisningen Endret 2. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snakk om sex, funker alltid. Men er ikke denne litt feilpostet? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 loLpaTrol.org: Er ikke bare gutter som liker gaming, da... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det andre kjønn.. Sjekking, festing, sex, alkohol, mote, trening, personlig pleie og lignende er vel noe de fleste liker. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mote, sminke, festing, dans, utdannelse, venner, kjæreste, sex, samliv, foreldre, idrett osv. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tja, nå er jeg 22 år da, men har ikke forandret meg så veldig siden jeg var 20. Selv har jeg alltid likt å diskutere politikk, snakke om film, musikk, utdanning, foreldre, interesser av ulike slag, osv. Synes snakk om festing, mote og sminke er generelt forferdelig kjedelig. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Reality show, drugs, fotball, bil og båt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 loLpaTrol.org: Er ikke bare gutter som liker gaming, da... Eller bare jenter som liker shopping. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det varierer veldig mye, men større interesserer inkluderer: -Data -Festing -Mote -Shopping -Spilling -Politikk -Filosofi -Motorikk -Musikk -TV -Sex -Friluftsliv -Sport -Vitenskap -Religion Jeg velger å tro at den stereotypiske ungdommen er irrasjonel og ønsker å ha det mest mulig moro, men det er nok ikke så interessant å snakke om det. Det er i hvert fall erfaringa jeg har fått. Det har nok alltid vært sånn med ungdommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå