oophus_3do Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det ikke noe som ikke henger på greip da hvis flerparten ikke finner dette morsomt? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei. Flertallets tyranni er ikke noe jeg er en ivrig tilhenger av. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hæ? Nå falt jeg ut av lasset for nå bare babler du. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det jeg har å si om saken. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13856457 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hæ? Nå falt jeg ut av lasset for nå bare babler du. Du kan ikke stemple noe som galt utelukkende fordi flertallet ikke liker det, noe jeg ikke engang er sikker på er tilfellet her. @Theo343: Ei heller kan man stemple noe som dårlig utelukkende fordi du personlig ikke fant det morsomt. Endret 4. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvem har sakt at det er "galt"? Jeg sier bare at hvis man som en skribent ønsker å komme noe sted så burde man jo skrive et stykke som appellerer til de fleste personene som jo vanker på et sted som dette. Hvis de ønsker å ha et bytte av community så er jo det greit, men er det det de ønsker? For det er jo tydelig at deres eget community ikke helt fulgte med på dette. Og jo, man kan selvsakt stemple noe som dårlig hvis det viser seg at flertallet ikke var med på notene. Er litt rart med det der. Eksempel er vell anmeldelser. Selv om et spill får 2 av 10 så er det jo fremdeles folk som spiller det. Men er spillet dårlig eller bra da sånn i generell forstand? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 For det er jo tydelig at deres eget community ikke helt fulgte med på dette. Nei, det er tydelig at enkelte ikke likte det. Og jo, man kan selvsakt stemple noe som dårlig hvis det viser seg at flertallet ikke var med på notene. Er litt rart med det der. For all del, men nå må du også si deg enig i at Julio Iglesias lager bedre musikk enn, vel, nesten alle i hele verden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 :!: Er det rart det blir krig Sputnik er bedre enn Julio...så enkelt! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Men jeg håper du skjønner at det som gjør det morsomt er at så mange ikke skjønner at det er en spøk, når det er så vanvittig opplagt.Humor og sarkasme kan være et kraftig middel for å krydre en artikkel, men igjen så feiler artikkelforfatter til de grader. Det beste ordet for å beskrive denne artikkelen er i mine øyne møl - spesielt når det var den eneste artikkelen som faktisk omhandlet Microsoft sin presentasjon fra Spillmakkverket.no. Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Men jeg håper du skjønner at det som gjør det morsomt er at så mange ikke skjønner at det er en spøk, når det er så vanvittig opplagt.Humor og sarkasme kan være et kraftig middel for å krydre en artikkel, men igjen så feiler artikkelforfatter til de grader. Det beste ordet for å beskrive denne artikkelen er i mine øyne møl - spesielt når det var den eneste artikkelen som faktisk omhandlet Microsoft sin presentasjon fra Spillmakkverket.no. http://www.spillverket.no/artikler/e3-opps...microsoft/70102, du har ikke sett denne eller? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Siselka, nå troller du fælt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Humor og sarkasme kan være et kraftig middel for å krydre en artikkel, men igjen så feiler artikkelforfatter til de grader. Reaksjonene tyder på noe annet. Responsen har riktignok vært todelt, men det har vært delt mellom "dette var bra" og "du er bare en ekkel fanboy"; det er ingen som har kritisert teksten for det den er, nemlig et humoristisk innslag i den ellers traurige E3-reportasjeverdenen. Endret 4. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Siselka, nå troller du fælt. Hvorfor i alle dager er det trolling å peke på en annen artikkel fra E3 med en litt mer seriøs tone? AtW Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Humor og sarkasme kan være et kraftig middel for å krydre en artikkel, men igjen så feiler artikkelforfatter til de grader. Reaksjonene tyder på noe annet. Responsen har riktignok vært todelt, men det har vært delt mellom "dette var bra" og "du er bare en ekkel fanboy"; det er ingen som har kritisert teksten for det den er, nemlig et humoristisk innslag i den ellers traurige E3-reportasjeverdenen. Har du lest hele tråden? Jeg foreslår at du leser den en gang til, så kan vi jo se om du kommer til samme konklusjon. Det at du syns det å lese om E3 er en "traurig" opplevelse får du vell heller være rimelig aleine om dog. Endret 4. juni 2009 av o(O)phus Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg for en kunne tenkt meg skikkelige artikler i stedet for disse kommentar svada tinga uten noen form for informativt innhold. Edit: Han gjorde jo ca samme svada opplegg med sony, er vel eneste nintendo delen han dekket ca greit, selv om ikke den heller var bra. Kanskje en ide å sette noen som kan å rapportere på saken neste gang. Endret 4. juni 2009 av lain Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg for en kunne tenkt meg skikkelige artikler i stedet for disse kommentar svada tinga uten noen form for informativt innhold. Da er det vel bare å gå inn å lese da, de ligger alle øverst på siden Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg for en kunne tenkt meg skikkelige artikler i stedet for disse kommentar svada tinga uten noen form for informativt innhold. Edit: Han gjorde jo ca samme svada opplegg med sony, er vel eneste nintendo delen han dekket ca greit, selv om ikke den heller var bra. Kanskje en ide å sette noen som kan å rapportere på saken neste gang. Poenget med disse 3 artiklene var vel heller aldri å rapportere noe som helst . Ikke å dekke noe heller. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Og det var ingen artikkel men en subjektiv kommentar med masse humor og ironi. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Siselka, nå troller du fælt. Hvorfor i alle dager er det trolling å peke på en annen artikkel fra E3 med en litt mer seriøs tone? AtW Jeg kan godt bruke tid på det jeg har ansett som trollende kommentarter, men det ble for dumt å hive den siste kommentaren i ansiktet på vedkommende når den har kommet samme dag som han ant. er på jobb og ikke har fått den med seg ennå du har ikke sett denne eller?Ikke så rart, fordi den kom samme formiddag og han var på jobb. Endret 4. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Poenget med disse 3 artiklene var vel heller aldri å rapportere noe som helst . Ikke å dekke noe heller.Hva var da poenget med dem på forsiden til spillverket.no? Mener du at dere burde lage en "Blogg" seksjon oppe på menylinjen til spillverket.no? Gjerne for meg, da ville man jo lettere funnet det interessante innholdet. Hadde jeg lest disse som noe jeg fant under en blogg seksjon her hadde jeg reagert mye mindre på oppbygning, innhold, ordbruk, satire og sarkasme. Så da kan man nok vinkle det noe vekk fra forfatter og heller oppgi feilplassering, dårlig merking, feil fokus osv. over til spillverket.no. Endret 4. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg