Axl91 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 God morgen. Jeg har fått i oppgave og lage en plakat og en annonse, se oppgaveteksten under. Tema: Offentlig tannhelsebehandling for barn og unge.Påstand: Alle barn og unge, inntlil fylte 18 år, har krav på gratis tannhelsebehandling av det offentlige. Mange unge uteblir fra den gratis tannhelsesjekken. Målgruppe: Unge og deres foresatte. Det skal lages en plakat(for bruk på buss og tog) og en annonse for plassering over tospalter i avis. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan lage noe intressant av dette. Burde jeg bygge på skrekkbilder(av barne-/ungdoms -tenner uten helsesjekk?) eller skal jeg bygge på noe humorsitisk(typ, hul smiley med overdrevent skjeve tenner)? Det er 2 idéer, men vil gjerne ha flere forslag. Hva ville du ha reagert på hvis du eller dine barn ikke besøkte tannlegen så ofte? Hva skulle plakaten gjort for å få din oppmerksom het mens du satt på toget? Takker for oppmerksomheten Aksel Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Den oppgaven har jeg også. Men tror jeg skal skrive istedenfor å lage plakat. Husk at dette kun er en påstand. Du velger selv om du skal være for eller imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå