Azzi Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) har en kunde som klager over mail som legger seg i spam folder som ikke er spam. Kunden har klarert mailen men det forsetter og legge seg som spam også etter dette. noen som vet hva som kan være årsaken ? Endret 2. juni 2009 av Azzi Lenke til kommentar
Azzi Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hotmail? Evt. hvilken? Microsoft Office 03 smb exchange Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har du sjekket om Message Filter er i bruk på serveren? Havner mail i spam-mappen i Outlook er det enten Outlook selv (jeg har sett adresser som både er blokkert og klarert) eller Exchange som flytter den dit. http://www.petri.co.il/block_spam_with_exchange_2003.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå