Haxxo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, jeg er ute etter en nettverkdisk som skal brukes i hjemmet. Den skal være på 1 TB og den skal gjerne ha USB i tilleg til nettverk. Jeg setter fokus på enkelhet og kompibalitet mer enn jeg er opptatt av hastighet og haugevis av funksjoner. Den skal være enkel å sette opp og den skal fungere hele tiden uten at jeg vil trenge å styre og ordne. Den vil bli koblet rett inn i en trådløs router slik at den kan bli brukt av både trådleøse og kablete maskiner i nettverket. Jeg trenger bare hardisk/lagringsfunksjon, altså er det ikke nødvendig med en homeserver. Passordbeskyttelse på disken er ikke nødvendig. Kort sagt vil jeg rett og slett at den bare skal virke slik som om man kobler den til med USB. Budsjettet ligger på rundt 2000 kr. Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Denne kanskje https://prisguiden.no/product.php?p...&cat_id=279 Tror ikke den har USB, men får ganske positiv omtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå