unserheld Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg ser nå simpsons på morgenen som de fleste, og hele episoden er satt sammen av fem gamle episoder! DU har sikkert merket dette selv, og jeg spør derfor: WTF?! Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 en gang må jo Idé'ene ta slutt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg ser nå simpsons på morgenen som de fleste, og hele episoden er satt sammen av fem gamle episoder!DU har sikkert merket dette selv, og jeg spør derfor: WTF?! Det heter clip shows og er ofte lager for å spare penger, viss de viser et clipshow(spesielt på live action serier) sparer de masse penger som de da kan bruke på en annen episode for å gjøre den større og dyrere. Den andre grunnen er rett og slett at visse serier holder på lenge og da er det lett å bare sette inn et clipshow for å fylle tiden Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Husker de pleide å gjøre dette noen ganger på spider-man serien, ofte når han landet på veggen var det samme klipp som ble brukt om og om igjen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er ikke det samme, det er gjenn bruk av klipp, her snakker vi om et clipshow der man ser tilbake på tidligere hendelser i serien Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Har episodene ett plott også da? Som i "remember that time u did <......>" etc? Eller er det bare en rekke med morsomme scener? Endret 2. juni 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja den hadde et lite plott, i den episoden som ble nevnt i første posten var det snakk om at alle i springfield har en tedens til å bryte ut i sang, samtidig blir de holdt fange av snake. Og alle clipene er fra episder med sang og dansing Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hater clipshows mer enn noe annet når det gjelder tv-serier Sånn som den scrubs episoden. uggggh, så det ikke mer etter det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 SG1 har faktisk et par veldig kule clip show, de har for mange clip shows, da de ofte har en velidg dyr episode på slutten av sesongen, men som sagt 2 velidg gode og ikke minst festlige clip shows Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Er bedre å rulle en gammel episode da, synes jeg. Har en annen rant også. F eks discovery, de viser samme ting fire ganger om døgnet. Og hvis man ser crash investigation, skal man banne på at man har sett den episoden før. Hvorfor viser alle så mye gammelt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fordi det koster masse penger å produsere episoder og disse "vitenskaplige" kanalene har ikke så mye penger, faktisk er de programene de har ofte laget i produsjon med andre kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå