EinarEriksen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nå kan du laste ned en egen Facebook-applikasjon til mobiler med trykkskjerm og S60. Les mer Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Får ikke lastet ned fra siden uten å gå gjennom mobilen og fra mobilen får jeg ikke logget på og jeg står da her uten facebook app. Ikke fått noe godt inntrykk av ovi store så langt nei ... Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 skulle lagt inn denne selv, ja. Om man bare kunne logga inn på den dritten. Hva er vitsen med å legge inn nye program i butikken hele tida, når man ikke får logget inn engang? Føler Nokia ikke har sine prioriteringer helt i orden her nei... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette er en sak for amobil. Spør Nokia hvorfor Ovi Store ikke fungerer i Norge. Er jo veldig mye vits i å lage saker om hva man kan finne i Ovi Store når tjenesten så langt er ubukelig. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, Nokia har litt trøbbel der. http://www.amobil.no/artikler/daarlig_star...ovi_store/69968 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1114243 Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Får heller ikke logga inn på Ovi Store. Prøvde først via nettleser på mobilen. Deretter fikk jeg lasta ned Ovi Store App fra dailymobile.se, men får ikke logget inn derfra heller. Wazzupwiddat? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg fikk logget inn og lastet ned få minutter etter at artikkelen ble publisert. Applikasjonen fungerte fint de tre minuttene jeg kunne avse til å trykke rundt. Likte det at man kan ta bilder direkte til facebook. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg sliter også med denn forb... innlogginga, har nå ringt Nokias kundeservice og satt dem på saken. Kan uansett videreformidle at kundeservicen deres var svært imøtekommende og hyggelig, anbefales. Venter nå på at de skal ringe tilbake. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mulig jeg er litt treg i svingene nå, men gjelder dette også mobiler -uten- touchscreen, som f.eks. Nokia N95? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mulig jeg er litt treg i svingene nå, men gjelder dette også mobiler -uten- touchscreen, som f.eks. Nokia N95? "Nå har det også kommet en offisiell Facebook-applikasjon for S60-mobiler med trykkskjerm, altså S60 5th Edition." Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "Nå har det også kommet en offisiell Facebook-applikasjon for S60-mobiler med trykkskjerm, altså S60 5th Edition." Okei. Det var den siste delen ..til mobiler med trykkskjerm og S60. som gjorde at jeg ble litt i tvil. Jeg tolket det som S60-telefoner generelt. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Funker det og laste ned fra OVI nå? Noen som har prøvd eller fått svar fra kundeservice etc? Lenke til kommentar
heantons Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Funker det og laste ned fra OVI nå? Noen som har prøvd eller fått svar fra kundeservice etc? Nopp. Kommer ikke inn dær nei Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Får til og logge inn på PC-en, men når jeg finner programmet, taster nr mitt og trykker send, mottar jeg aldri den linken jeg skulle få. Prøver jeg og logge på med telefonen kommer jeg ikke inn. Ett spørsmål i tillegg. +47******** man skal taste som nr? * = 8 siffer Endret 3. juni 2009 av Bartin Lenke til kommentar
nokiapro Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 En bug i systemet gjør at norske brukere ikke får logget seg på og lastet ned. MEN fortvil ikke! Inntil dette blir fikset kan du endre språket på din Nokia til engelsk, og det fungerer knirkefritt. Les mer om dette: http://www.tinyurl.com/bytttilengelsk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det forklarer hvorfor jeg fikk testa applikasjonen uten problemer. Jeg klarer ikke ha språkinstillinger på tekniske duppeditter på annet enn engelsk Forresten, noen som veit om det er mulig å bruke mobilen som skritteller? Prøvde å søke litt, men fant ikke noe lurt. Lenke til kommentar
nokiapro Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 noen som veit om det er mulig å bruke mobilen som skritteller? Nokia Sportstracker måler skritt og litt attåt Sjekk det ut! Tror du vil bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Step Counter er bedre enn Sportstracker til skrittelling. http://betalabs.nokia.com/betas/view/nokia-step-counter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg