MadOx Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når jeg skal ta solarium, bør jeg bruke solkrem? Om jeg bør bruke det, hvilken type da? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Neppe. Beste måten er å bare ta det med ro i starten, også øker du gradvis på. Men er det egentlig noe poeng i å ta solarium midt på sommeren? Legg deg et par timer i sola, så kommer fargen. Mye deiligere! Solarium er best om vinteren! =D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Finnes bare en grunn til å bruke solkrem i solarium, og det er å ta dem stedene du blir solbrent først, for at resten av kroppen skal få maksimal utnyttelse Lenke til kommentar
MadOx Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor lenge bør en ligge første gangen da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kommer ann på hudtype Som regel 12-15min Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sier meg enig i at det er lurt å kun ligge 12-15 min første gangen. Når jeg tok første gangen lå jeg i 20 min og ble ganske rød i ansiktet. Hvis du skal bruke solkrem så er vel ansiktet det eneste stedet som er noe "vits" å bruke det. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hugs å smør luren godt inn før du kaster deg i kista! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Går vel ant å sole seg med truse på da Lenke til kommentar
MadOx Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Nå lå jeg i 12 minutter med litt solkrem i ansiktet. Jeg merket ikke noe særlig til at jeg ble så mye brunere, så hvor mange ganger må jeg sole meg i 12-15 minutter før jeg begynner å merke noe? Forresten, hvor lang tid bør jeg vente med å sole meg igjen, og hvor lenge kan/bør jeg ligge da? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor fort brun man blir er jo veldig inviduelt. Prøv å sole deg annen hver dag i en uke, visst du ikke ser resultater da burde du bare legge solarium på is Eh, du har vel ikke brukt vanlig solkrem? Sånn man bruker i sola for å ikke bli brent? Solkrem i solarium har ingen effekt, så visst du har brukt vanlig solkrem så er det unødvendig. Men har du derimot brukt en solariums krem er det noe helt annet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Prøv å sole deg annen hver dag i en uke, visst du ikke ser resultater da burde du bare legge solarium på is Legge det på is? Neeh, men da kan man sikkert tyne huden mer. Mange som tar 30min. Å gi seg etter 12-15min høres unødvendig ut Eh, du har vel ikke brukt vanlig solkrem? Sånn man bruker i sola for å ikke bli brent?Solkrem i solarium har ingen effekt, så visst du har brukt vanlig solkrem så er det unødvendig. Men har du derimot brukt en solariums krem er det noe helt annet. Finnes bare en grunn til å bruke solkrem i solarium, og det er å ta dem stedene du blir solbrent først, for at resten av kroppen skal få maksimal utnyttelse Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Prøv å ligg i 20 min neste gang da. Du burde se resultater etter tre-fire ganger. Gjorde hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Prøv å ligg i 20 min neste gang da. Du burde se resultater etter tre-fire ganger. Gjorde hvertfall jeg. Kommer litt ann på hudtypen om man tåler 20min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå