Gå til innhold

Den store Monkey Island tråden! :Spinner Cay 20. AUG


Anbefalte innlegg

Ohh, slik å forstå :) Føler det straks ble ganske aktuelt. Så genialt det er mulig med grafikkskifte , tilfredsstiller 2 sider  :cool:

 

Jepp. 2d på begge mulighetene, men en litt mer strømlinjeformet, og en av det gode gamle slaget. Jeg håper at de fortsetter med slike Special Editions. Hadde gjort seg med MI2 i samme leia også. Jeg fant ingen kilder på prisen, men det må jo ha kostet litt når man har med voice-acting og forbedret grafikk, sånn sett er jo 9.99$ sinnsykt billig...

 

Kilden er lucasarts egne Twitterkonto der de gir news støtt og stadig om upcoming games! ;)

Monkey Island: Special Edition: 800 MS points on XBLA, and $9.99 on Steam for PC. Not shabby, eh? Hits on the 15th (Wednesday!)

De har også gitt diverse hint om en release på iPhone! :D

 

Ang previews til Siege of Spinner Cay har Telltale sagt at de kommer tl å legge ut noen bilder ganske snart! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Episodeformatet frambringer mye utålmodighet , HVERTFALL når det er snakk om Monkey Island :) Angrer nesten på jeg ikke ventet i 5 mnd til før jeg kjøpte det

 

 

Men da går du egentlig glipp av alt snakket og "suspensen" som foregår mellom MI-fansen mellom hver episode.

Fin måte å bringe fansen sammen igjen! ;)

Lenke til kommentar
Men da går du egentlig glipp av alt snakket og "suspensen" som foregår mellom MI-fansen mellom hver episode.

Fin måte å bringe fansen sammen igjen! ;)

 

Joda, jeg skal være med på at det kan være fint å bringe folket sammen (selv om akkurat denne tråden omhandler SE og ikke episodegreien), men jeg er også enig med Raude at det er litt irriterende. Men det skal Telltale få, de har blitt flinke til å få folk til å ville ha mer. Jeg kjøpte Sam & Max seosng 1 etter alle var sluppet nettopp på grunn av det Raude sa. For at jeg ikke skulle bli sittende å vente. Sam & Max var derimot ikke like spennende, så der kunne jeg fint ha overlevd å måtte vente.

 

Men, jeg trøster meg med at på onsdag kan jeg kjøpe MI1 SE, og siden jeg ikke har spilt det spillet på 10 år eller så, kan jeg få noe å bryne meg på. Kanskje jeg også kjøper de to Indy-spillene de slipper, da spesielt om prisen blir så lav som det var forespeilt rundt MI SE

Lenke til kommentar
Men da går du egentlig glipp av alt snakket og "suspensen" som foregår mellom MI-fansen mellom hver episode.

Fin måte å bringe fansen sammen igjen! ;)

 

Joda, jeg skal være med på at det kan være fint å bringe folket sammen (selv om akkurat denne tråden omhandler SE og ikke episodegreien), men jeg er også enig med Raude at det er litt irriterende. Men det skal Telltale få, de har blitt flinke til å få folk til å ville ha mer. Jeg kjøpte Sam & Max seosng 1 etter alle var sluppet nettopp på grunn av det Raude sa. For at jeg ikke skulle bli sittende å vente. Sam & Max var derimot ikke like spennende, så der kunne jeg fint ha overlevd å måtte vente.

 

Men, jeg trøster meg med at på onsdag kan jeg kjøpe MI1 SE, og siden jeg ikke har spilt det spillet på 10 år eller så, kan jeg få noe å bryne meg på. Kanskje jeg også kjøper de to Indy-spillene de slipper, da spesielt om prisen blir så lav som det var forespeilt rundt MI SE

 

Jeg trodde alle monkey island fans var venner, og vi kunne ha en tråd som omhandler begge jeg men *snufs* hvis det ikke er mulig får jeg vel endre tilbake tittelen da :(

Lenke til kommentar

Bør vel gjøres om til Den Store Monkey Island tråden...

Jeg må også innrømme at jeg var skeptisk til Telltales versjon, men den var i den rette MI ånd i motsetning til MI4... som jeg fullførte bare for å fullføre serien.

 

Gleder meg i allefall rått til SE... Det blir å overvåke Steam Store på onsdag.

Lurer på hvor mye jeg husker... mange år siden jeg spilte det spillet.

Håper de kommer ut med MI2SE også...

MI3 står seg fint akkurat som det gjør... så kan de komme ut med MI4 Try-To-Do-It-Right Edition :yes:

Må innrømme at jeg ikke husker spesielt mye av storien på MI4 annet at kontrollene irriterte noe veldig!

Lenke til kommentar
Jeg trodde alle monkey island fans var venner, og vi kunne ha en tråd som omhandler begge jeg men *snufs* hvis det ikke er mulig får jeg vel endre tilbake tittelen da :(

 

Ja, jeg skjønner det er traumatisk dette. Jeg skulle bare se om jeg husket rett, og jammen gjorde jeg det. Det var en diskusjonstråd som i utgangspunktet omhandlet episodegreiene. Godt å få med seg at jeg ikke har blitt dement enda.

 

Vi legger vekten på førstedelen av trådtittelen, nemlig "Moneky Island er tilbake" og så snur jeg bare det blinde øyet til. Så om det går over alle støvleskaft får moderatorene ta det opp. Jeg bryr meg mindre. I do not follow the rules, I break them! Arr!

Lenke til kommentar

håper at remaken av MI 1 kommer ut den 15 (i morgen)som det krysser fingrene.

håper ryktet er sant

uansett så var det kult og spille et nytt monkey island spill.

gleder meg til neste episode.

 

edit:

så at MI 1 kommer på steam i morgen. :new_woot:

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Håper bare ikke det blir kl 02 på natten som med Episode 1 . Blir artig å se hvor mye jeg husker ). Videre forstår jeg ikke hvorfor LucasArts ikke lager de selv, ser da veldig mye bedre ut en det nye Launch of the Screaming Narwhal. For all del det nye ser bra nok i ut og likte spillet godt (animasjonene var veldig flotte), men utifra monkey 1 videon fra starten av tråden gir det mer monkey sjel med 2d grafikk lucasarts style.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Noen dato på episode 2? Regner med at datoen i tittelen er for den oppussede utgaven av eneren.

 

 

Planlagt release er vel rundt neste måned.

Noen nøyaktig dato er ikke bekreftet ennå! =)

 

Ahh.. blir herlig med SoMI:SE i morgen! Denne har jeg sett fram til lenge! ;D

Lenke til kommentar
stemmer det at en kan velge den orginale grafikken om en vil?

mener jeg hørte det var mulig?

 

Det stemmer. Du kan veksle det med et knappetrykk.

 

Edit: Da snakker vi naturligvis om SE-utgaven av apeøyna som slippes i morgen.

 

EditEdit: Sjekk skjermskudd på steam sine sider for Monkey Island SE. Her vil du se samme scene både i gammel og ny versjon. Jeg er ikke helt bekvem med hodeformen til Guybrush, men jeg regner med at jeg skal klare å ignorere det etterhvert.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Tips på Tales?

 

Har akkurat fått U-tube og dyppet dukken i ink og fått blomstervase-nesen. Hva nå? Er utålmodig så trenger et hint. Takk!

 

Du mangler noe. Dukken skal se ut som en ninja, right? Kanskje et sverd? Hint, klubhuset, finn medlemskortet. Trenger du mer hjelp?

 

Angående medlemskortet så har piraten på skipet mistet et. Kortet er ikke så langt unna han.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...