Shikaru Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 nå er det en stund sia jeg har spillt det, men det var vel en haug av stuff vi ikke fikk bruk for blandt annet når man blir spist av slangen? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 hehe sånn sett er jeg enig med deg ja, men TOMI er nå ikke en skuffelse av den grunn ^^dog ganske morsom med alt det man fant i 3ern f.eks som man aaaaldri fikk bruk for. haha. Nei, TOMI har heller vore ein positiv overraskelse! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 når er det at de sender dvden? jeg kjøpte denne dvdpakken med alle episodene http://www.telltalegames.com/store/talesofmonkeyisland Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Den kommer nok på nyåret! Jeg gjetter på februar/mars Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vil bare informere om at Tales of Monkey Island finnes nå på MAC på telltalegames.com Ghost Pirates of Vooju Island er også kommet ut! Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Sorry at jeg dobbel og trippelposter her men... Monkey Island 2; Lechuck's Revenge Special Edition er annonsert!!!!!!!!!!!!!!!!! OFFISIELL SIDE Diverse screenshots Ifølge DENNE artikkelen, kommer det til sommeren på PC, MAC, iPhone, PS3 og XBOX!! Vi (jeg..) gleder oss (meg..)!! Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Noen andre som har fått tilsendt hele Tales of Monkey Island sesongen gratis, pga kjøpet av hele sesongen på nett? 1uke siden den ble shipped her, gleder meg litt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har fått hele pakka pluss plakat. Du får: en DVD boks i papp med figurer du kan klippe ut En DVD med alle spillene på pluss ekstras som videoer av hvordan spillet ble laget, hva de tenkte etc.. og spillet krever fortsatt ikke at du setter i noen DVD for å spille (stort pluss ) Tror det var noe mer småtteri som kom med men jeg husker ikke i farten. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 oioi gleder meg mer hehe. Hvor lang tid tok det før du fikk den ca? Og fikk du meldig av posten at den har kommet også videre? Har gjort det før så regner med den kommer igjen når den er her. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg bestilte samme uka som det kom ut i DVD form så for meg tok det litt tid før den kom i postkassa. Men du får en hentemelding i postkassen som du tar med til posten. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jupp, takker. Nettopp kjøpt Secret of Monkey Island: Spesial Edition og Monkey Island 2: Spesial Edition, blir nok noen koslige timer bak dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå