Bytex Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det med sansene er den siste tingen jeg skrev i spoileren min Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) runna det før i dag, og må si slutten var veldig bra, så venter spent på siste episode Edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og når man plukka opp det kortet fra kista, så var det litt epic Endret 1. november 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fy faen for en episode! Vill cliffhanger! Må denne var et snev vanskeligere (Noe jeg likte). Synes oppgavene var bedre også! Jaja, bare 1 mnd til siste episode. Gleder meg som et barn allerede! Jo, hvordan får jeg lagt til spoiler? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Spoiler tags ja, de fungerer noe slikt som dette [ spoiler] det som skal skjules [ /spoiler] Uten mellomrommene mellom første-klammen og ordet Prøvde å kjøre det i CodeTags, men det ble noe som ikke hjelper noe som helst. Det så nemlig slikt ut: <!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('4b4ce830cc48c9e33f25726913909ef8')" style="font-weight: bold"><u>Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</u></div><div class="spoilermain" id="4b4ce830cc48c9e33f25726913909ef8" style="display:none"><!--SPOILER END--><!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV--> Jeg må ellers innrømme at jeg fikk vilt lyst på en sånn "Leg lamp". Kistchy nok for meg i alle fall. Jeg ser de har den på Ebay, men såvidt jeg husker bruker de annen nettspenning (og dermed andre kontakter) der over i junaiten, slik at jeg ikke tør kjøpe en slik lampe. Men den var bra rå da... Synd at jeg ikke er hendig nok til å lage noe slikt selv. Eller kjenner noen jeg kan betale for å gjøre en slik jobb... Edit: Leif. Endret 1. november 2009 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Bah, 110-220V adapter får du kjøpt i de fleste elektrobutikker uansett. Er bare en liten dings som står mellom lampa og stikkontakten. Kan også skrive det på norsk. [ skjul ] Endret 2. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
rbr Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 må si jeg slet endel på ep3 da jeg skulle lokke fram den sjøkua. det var to steg fram og tre tilbake i nesten en time. på en punkt så klikket det litt og jeg slo til i bordet og ropte se til helvete og pell deg vekk din dritt. fikk det jo til til slutt. så nå er det til på ep.4 i dag om jeg får tid. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 ...og DER rundet jeg denne episoden. Nå snakker vi et godt plot, og en (halvveis forventet) overraskelse. Jeg klarte faktisk den der "fremtidstingen" uten å lese hintet Bytex kom med, men jeg må innrømme at jeg satt fast rett etter det ...jeg visste jo at jeg skulle bruke det støtet jeg fikk når jeg gikk ut fra Club 41 til noe, men jeg fattet ikke helt hvordan jeg skulle bruke det. Lette spillet rundt etter noe jeg kunne gni mot teppet, eventuelt en ballong eller noe jeg kunne gni mot mrs. prettywhiskers. Til sist ble jeg så lei at jeg gikk inn på telltale-forumet og så etter spoilers. Så var det bare noe så dumt som å gå frem og tilbake på teppet et par ganger. Resten av prosessen gikk ganske enkelte for seg. Litt for enkelt, jeg fikk ikke snakket med Elaine for Marquisen angrep henne, så jeg gikk kanskje glipp av en del humor der. Slutten var ellers meget interessant, og jeg må innrømme at jeg nå ser frem til siste episoden. Hvordan skal vi løse denne floken? Møter vi Grim Fandango? Hjelper kanskje sjelen til Guybrush sjelen til Morgan Le Flay og de vender tilbake til livet? Blir Guybrush en zombiepirat? Tjener han under LeChuck? Følg med, følg med, dette kan ikke bli noe annet enn spennende Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) De finner sikkert på noe som gjør at Guybrush ikke er død likevel. Eller så er han død og "the pirate god" er guybrush. Time will show. Ep5 heter jo "Rise of the Pirate God". Når spillet heter 'The trial and EXECUTION of Guybrush threepwood er det ikke akkurat noe spoiler at han dør Edit: Gah, spoiler, schmoiler. Er jo bare oss 3-4 som leser tråden likevel. Endret 3. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bytex: Jeg er delvis enig med deg. Jeg så bare for meg at Guybrush skulle bli "henrettet" og ikke faktisk henrettet. Men ja, jeg flørter og med tanken på at han skal bli den nye piratguden, men jeg kan altså ikke forestille meg hvordan. Så det blir spennende. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Det jeg likte best med denne episoden var selve stemningen, som ble med ett satt under den første scenen der Morgan ror Guybrush til lands uten å si noenting! Likte natthimmelen som seilte over oss gjennom hele episoden som også var med på påvirke denne fantastiske stemningen! Håper på at de bevarer nattehimmelen i neste episode også! Endret 5. november 2009 av OCKi Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Da er datoen på neste episode fastsatt!! Gleder meg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Faen hadde håpet vi skulle få den i november. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hurra, da kommer iallefall ikke Guybrush Sleepwood til å forstyrre eksamenslesingen min Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 tenker jeg sparer den episoden til juleferien min starter ( den 11 ) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Min starter den 1. desember Men ja, det gjelder å få opplevelsen til å vare! Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Makan, synest Tales of Monkey Island har innfridd ganske bra! Var mykje betre enn Escape of Monkey Island. Har ikkje spelt dei 3 siste episodane før no grunna av at eg ikkje har lov å spele utan kompisen min som er i militæret. Men synest dei forskjellige episodane har vært som følgjer: Chapter 1 - Launch of the Screaming Narwhal: 8/10 Chapter 2 - The Siege of Spinner Cay: 7/10 Chapter 3 - Lair of the Leviathan: 9/10 Chapter 4 - The Trial and Execution of Guybrush Threepwood: 8.5/10 Synest Lair of the Leviathan var ein fantastisk episode! Gledar meg til siste! Endret 23. november 2009 av Bikkebakke Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Siste kapittel ute på tirsdag. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, nærmer seg nå! Har dere sett denne btw? http://www.telltalegames.com/monkeyisland/...nderwhathappens Utrolig at det er fans som har lagd denne serien! hehe.. beviser bare at MI-fans ikke er som andre fans! Ellers er det en liten trailer ute å går Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hahaha, det var den beste "I wonder what happens" episoden! Jævla morsom slutt åååh, tirdag er ikke lenge til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå