Bytex Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Det var jo veldig seint ift de andre episodene, men kjekt at det er helg, da. Håpløst å vite NÅR, det står jo bare "October 30th, pacific time"..det jeg har funnet ut er at Pacific time = UTC-8 timer (UTC=GMT) Og vi er GMT+1 Men det sier jo ikke en pøkk om når spillet kommer uansett idag. Endret 30. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg tipper det er sluppet for oss rundt kl 20.00! Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da var det kommet! ;D Happy adventuring! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) *Not yet released* *restart* *vips downloading* Endret 30. oktober 2009 av Rampage Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ahh bra jeg gikk innom denne tråden nå. trodde ikke det ville komme ut ikveld Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 bare spilt i en times tid. men må si det ser lovende ut! har på følelsen at denne episoden blir vanskelig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg blir hvertfall gal snart..finner ikke riktig kombinasjon væsker for å få riktig merke på foten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor er jo bare den gule som lager papegøye, og papegøye+sko = hodeskalle. Men det er ingen måte å få papegøya i en annen farge enn gul, så jeg får enten orange eller grønn hodeskalle. Den skal være lilla..grrrr.. Har for øvrig clearet to trials mot meg. Plaintiff og D'oro. Edit: nevermind, hadde ikke funnet alle væskene Nå er det bare katta til Hemlock igjen. Endret 31. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Alle anklagene er droppet... men sliter litt for øyeblikket... Bra episode denne også, men hakket vanskeligere enn forrige. Ikke nødvendigvis en ulempe... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Heh ja, da var rettssaken avblåst men...ånei..ENDA et map labyrint puzzle!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Heh ja, da var rettssaken avblåst men...ånei..ENDA et map labyrint puzzle!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Fullførte spillet nettopp! Wow.. for en avslutning! Labyrint-puzzelet i denne episoden er min favoritt del! Mange harde nøtter å knekke her! Lykke til! =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Kom så langt som å brette alle sidene for å få et komplett kart..nå er jeg trøtt. Klarer ikke stole på Lechuck..ikke etter å ha drept ham 4 ganger tidligere. No wai. Og ja, jeg spilte faktisk gjennom hele MI4. Endret 31. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Heh ja, da var rettssaken avblåst men...ånei..ENDA et map labyrint puzzle!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Fullførte spillet nettopp! Wow.. for en avslutning! Labyrint-puzzelet i denne episoden er min favoritt del! Mange harde nøtter å knekke her! Lykke til! =) Da var det bare å vente på siste episode... god avslutning på denne ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Men hva i helsike, jeg har dyppa en fot i sukkervann og fått fluene til å følge etter monsteret, men kommer bare opp til vindblåse mekanismen?! Edit: Done. I knew it! Endret 31. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Driver og spiller litt selv. JEg må si at hjertet sank litt i kassen på meg når jeg så at det var nok en labyrint-greie. Jeg har ikke hatt problemer med de tidligere, men begynner å bli lei av å stadig måtte kjøre labyrint. Nå skal jeg legge meg, og sove på hvordan jeg går videre etter jeg har fått kartet... Er på den først voodoo-forbannelsen av Feast of the senses. Der man skal få tak i noe med en forferdelig grell farge. Regner med at jeg skal få tak i jakken til Stan, og så vasse inn blant de klesetende møllene, for så å kjøre La Esponja bort i de lysende resten av voodoo-hytten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Trenger ikke bruke kartet før den siste delen av måltidet faktisk. Resten kan du gjøre uten. Det er jakka til stan ja, og møllen. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Driver og spiller litt selv. JEg må si at hjertet sank litt i kassen på meg når jeg så at det var nok en labyrint-greie. Jeg har ikke hatt problemer med de tidligere, men begynner å bli lei av å stadig måtte kjøre labyrint. Det med kartet er en av de mest geniale gåtene til nå, så det er ingen grunn til å klage før du har gjennomført det! =) Samtidig skjønner jeg godt hvorfor du ble skeptisk. Labyrint-kart-gåten i episode 1 ble litt lillebo i lengden! ;D Endret 1. november 2009 av OCKi Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det med kartet er en av de mest geniale gåtene til nå, så det er ingen grunn til å klage før du har gjennomført det! =)Samtidig skjønner jeg godt hvorfor du ble skeptisk. Labyrint-kart-gåten i episode 1 ble litt lillebo i lengden! ;D Hmm, det er godt mulig at det er ganske genialt og fint, så jeg skal ikke syte mer enn høyst nødvendig. Labyrint-kart gåten i episode 1 var grei nok, men når det dukket opp en labyring i nr 2 også ble jeg litt irritert. Vel vel, jeg får mote meg opp før jeg gir meg i kast med spillet igjen. Når det gjelder kart-labyrinten har jeg så langt funnet ut at Du kan trykke på de forskjellige delene som øye, nese munn og så videre, og kartet vil muligens forandre seg noe. Guybrush påsto i alle fall det. Så jeg regner med at det er 6 kart i en der. Jeg har allerede fått tak i den råtne løvefoten til del 2, nesen, men jeg må altså først få litt gnistrer. Regner med at fargene på de forskjellige idolene vil spille inn senere. Kan hende jeg må bruke de forskjellige fargede stoffene jeg hentet rundtom i byen til dette Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Etter å ha fullført retten kom jeg borti en bug som hindrer meg i å bevege meg noe særlig. Nå sitter jeg fast inni en av cellene. Lechuck tilsto, jeg skulle følge etter Elaine for å fjerne "the pox" og blir stoppet av Woodoo lady som har et kart å gi. Jeg snakker med henne og etter det spretter jeg RETT inn i buret Lechuck er i. Kan ikke bevege meg utenfor rommet. Har dere vært borti dette? Må sikkert starte med ny save.. Kjipt. Se filmen hos Youtube Endret 1. november 2009 av Thor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Neida onkel, du kan finne alle sansene utenom "SENSE" (den siste) uten å bruke kartet overhodet. De andre er bare småpuzzles rundt i byen og jungelen. Men jeg er enig i at map puzzle labyrint greiene er det nok av. Guybrush kødder jo med det han også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor for å finne den siste, bretter du først inn alle sidene og klikker på kartet (skjermen rister og romler) så du får en komplett sti. Så følger du den til den røde steinen, åpner kartet og brette bare inn nederste hjørnet til venstre så du får en NY sti fra den rød steinen til et spørsmålstegn og klikker på kartet. Da endrer jungelen seg bittelitt så du kommer til spm tegnet rett nedenfor og finner den siste Endret 1. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, jeg skjønte det etterhvert. Har nå fått kommet med litt av gårde Jeg har fått biter av Stan sin jakke, satt den råtne løvefoten på plass, presset litt pepper-saft over esponja, men nå sitter jeg litt fast igjen. Må finne en måte å se inn i fremtiden på . Det kommer nok etterhvert. Men nå er det middag, så da får jeg la tankene sildre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå