Gå til innhold

Den store Monkey Island tråden! :Spinner Cay 20. AUG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
jeg finner ikke fisheye :p

Du må ta monokkelen til han spanjolen som står i boden og jobber på øregangen, kombinere det med manitee-lens (det røde glasset), ta muggen han har stående på bordet, stikk ned i magesekken. Få trommekisen til å spille raskere, slik at magesyren stiger. Hopp gjennom slangen slik at du "teleporteres" ned til magesyra, fyll opp koppen med gul syre, gi den røde monokkelen til spanjolen slik at han ikke ser at væsken er gul, deretter gir du muggen til han.

puh. Dårlig forklaring kansje men. :p

Forøvrig synes jeg at dette var den enkleste episoden til nå, men dog veldig underholdende.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Åja. Blandet litt, men da var det...

ta gulsyre og kast på bildet som står støttet opp mot gullmynthaugen til høyre, venstre for Guybrush.

:p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i at dette var enkleste episode så langt. Det var to ting jeg ikke fikk til, og akkurat disse lå i spoiler i denne tråden. Jeg synes generelt sett at gåtene har blitt mer avanserte i denne episoden. Noen var kanskje mindre logisk enn før, men jeg brukte vel 3-4 timer på denne episoden. Ble sittende å spille i går aften mye lengre enn jeg hadde planlagt...

Lenke til kommentar

Det står at man skal bruke -/+ for å justere hastigheten på teksten, usikker på om det er ekstremt liten forskjel her eller hva det er men finnes det en fil jeg kan åpne og se hva denne står på og ev, justere den direkte i filen? Føler teksten går alt for hurtig da min frue som ikke er så stødig i engelsk skal spille.

Ps. er det bare hos meg eller virker pekeren som at den ikke helt følger med?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...