Gå til innhold

Den store Monkey Island tråden! :Spinner Cay 20. AUG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rakk å spille noen timer i går, så langt har humoren hevet seg helt på linje med monkey 1 og 2 (ja etter min mening). Murray er jo helt fantastisk ), samtlige av de nye karatkerene er også bra. Også en ny versjon av Insult sword fighting jeg har det veldig morro med ). Så veldig bra! så langt.

edit

Gamer.no har nå en god anmeldelse av Monkey episode 3..., for dem som liger gode monkey anmeldelser ;

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

jeg sliter med å få det siste pirate face greia på plass.

mulig liten spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
på manualen jeg har fått tak i så hintern til at det er en løs side eller noe i boka, men jeg får ikke gjort noe med det

LØST

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Ang siste pirate face

Hvis du snakker med de cava sier han at han er tørst, men vil ikke ha yellow bile fordi det får øynene hans til å gå amok.

Når Noogie spiller fortere på trommer stiger vannstanden i "yellow bile pool". Hopp ned i den transportgreia da, og fyll koppen med yellow bile.

De Cava nekter å drikke det pga fargen, men du har manatee lens fra forrige episode som er rød. Vent til han legger fra seg brillene, ta dem og sett linsa på dem. Nå ser han rosa hele tiden, og drikker stoffet. Da får du en pirate face.

En annen får du ved å kaste yellow bile på maleriet ved bile pool.

Du trenger bare vinne 2 ganger, tredje er automatisk.

Ang boka

Du bytter forside på den og torture manual du får fra apestatuen du ikke kan nå og gir den til Murray for at han skal stemme på deg.

Yellow bile kan få vekk proppen i kanalen som er stengt

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du trenger ikke vite absolutt alle tror jeg..bare å plukke andre ting enn Bugeye gjør.

Jeg manglet hvertfall bare de to jeg nevnte over. Resten fant jeg med å si ARRR til folkene rundt.

Ble akkurat ferdig med episoden selv. En av de beste så langt, mest pga Murray som fortsatt er hysterisk kul.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...