indietrash Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 PayPal er endelig oppe på forhåndsbestillinga, om det var noen som venta på det ilag meg Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette var kjøpt nesten FØR jeg leste nyheten.. "nytt Monkey Island? Hmmmm.." 0,0002399 sekund senere: 35 dollar fattigere Dette ser jeg fram til til tross for 3 ting: 1. Kontrollene skal være keyboard + mus 2. Lechucks stemme høres merkelig ut 3. 3D.. Jeg er sikker på at dette kommer til å bli bagateller når vi endelig får stupe tilbake i dette fantastiske universet, 7. juli! ÅÅhh som jeg gleder meg!! =) Ser også frem til remaken av Monkey Island 1... =) og Ghost Pirates of Vooju Island (Fra skaperne av Curse of MI) Ahhhhhh.. 'tis good to bee a pirate again.. =) Lenke til kommentar
Colb Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Kjøpte sporenstreks etter jeg så det jeg og ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ser også frem til remaken av Monkey Island 1... =) Hva faen er det som feiler hårsveisen til Guybrush? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Ser også frem til remaken av Monkey Island 1... =) Hva faen er det som feiler hårsveisen til Guybrush? Det endres jo mellom hvert spill (selv om Cmi og Emi var svært like) Han gikk jo fra blond, skjegg. til brunt hår med skjegg. så blondt uten skjegg. neste logiske steg ville jo vært brunt hår og skjegg, men de vil vel gjøre guybrush gjenkjennelig. så blond med fiks sveis og flippskjegg er vel et kompromiss. (snakker om Tales nå) Sikkert bare guybrush som for en gangs skyld hadde tid til å fikse sveisen før han ble tatt bilde av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Men fra orginalen til remaken så jo hårsveisen skremmende ut på bildet der, men fikk et mer liberalt syn på det etter å ha sett noen flere bilder. Ikke at det hadde lagt noen demper på en ellers flott spillopplevelse uansett =) Lenke til kommentar
Colb Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Håper de lager 3d remake av CMI!!! nei... Det de derimot gjerne må gjøre er å lage monkey island 6 (litt glupsk her ja) i samme stil som CMI Cmi er etter min mening, uten sidestykke det peneste spillet som er gitt ut pr dags dato. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 [...snip...] og Ghost Pirates of Vooju Island (Fra skaperne av Curse of MI) Ahhhhhh.. 'tis good to bee a pirate again.. =) Ja, se der var et godt bilde fra Ghost Pirates of Vooju Island. Akkurat på det bildet der ser du hvordan 2D og 3D kan kombineres på best mulig vis, kjenner at godstemningen kommer snikende bare jeg ser på det skjermskuddet... Dette kan bli bedre enn Vampyre Story dette. Det er godt å ha troen på noe slikt... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor er dette spillet så spesielt? Var det ikke et point'n click spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette er nostalgi for mange Tanner. Samt er dette spill vi forelsket oss i og har spillt gjennom flere ganger. Det har en unik atmosfære og humor som på mange måter satte standard for mange adventurespill man finner i dag.... Selv om utvalget i gode adventurespill er heller skralt. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor er dette spillet så spesielt? Var det ikke et point'n click spill? Som andre sier, nostalgi. Men det er også slik at enkelte av oss begynner å bli så gamle at vi ikke synes First Person Shooters og lignende i fantastisk 3D er det helt store. Vi har kanskje heller ikke tiden til lange RTS-sesjoner. For min egen del har jeg liggende 10-12 spill som jeg har kjøpt. De ligger fremdeles i plastikken sin, og jeg har ikke orket begynne på de. De siste spillene jeg har spilt er Football Manager 09 og a Vampyre Story. Det første er et spill jeg kan starte og spille på mens jeg lager meg middag eller lignende, Vampyre Story er et spill som jeg også har god tid på å pusle med, tenke litt og slappe av. Bare kose meg, liksom. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Få spillet til PS3 (eventuelt på PS3 store) så skal jeg kjøpe det tvert... Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 tviler på at det kommer til ps/xbox. det skal være en del point'n'click, såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 PS3 og xbox kan vel fint håndtere usb mus? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) ps3 kan håndtere usb-kaffetraktere. det er dog ikke spesielt integrert i spill. Endret 4. juni 2009 av indietrash Lenke til kommentar
Colb Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 ps3 kan håndtere usb-kaffetraktere. det er dog ikke spesielt integrert i spill. Jeg er erkekonservativ når det kommer til nostalgiperlene mine, så nei. hadde det kommet til playstation hadde jeg selvsagt kjøpt det der og for å gi støtte, men monkey island skal spilles på PC. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Burde knekt armer å ben på de i Telltale games og Lucasarts i tre dimensjoner fordi de kjører med 3D stil, samt tastaturstyring. Blasfemi og idioti! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Burde knekt armer å ben på de i Telltale games og Lucasarts i tre dimensjoner fordi de kjører med 3D stil, samt tastaturstyring. Blasfemi og idioti! Hearhear! hadde de bare fortsatt å utvikle 2d sjangeren videre kan vi jo tenke oss hvor awesome tales kunne sett ut. Liker ikke helt den nye lechuck, men. kansje det bare er meg? Han var jo skikkelig vemmelig i 2d.... Endret 4. juni 2009 av Colb Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Forstår ikke hvorfor de ikke reagerte på at folk synes 3D og tastatur i MI4 ikke fungerte. De lever fullstendig på merkevaren og driter mest sannsynlig i hva folk synes bare de kjøper det. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Forstår ikke hvorfor de ikke reagerte på at folk synes 3D og tastatur i MI4 ikke fungerte. De lever fullstendig på merkevaren og driter mest sannsynlig i hva folk synes bare de kjøper det. Men i det minste slipper LucasArts selv en remake av første Monkey island spillet nå i sommer også, en remake der de fremdeles kjører 2D-grafikk (litt oppdatert) og ellers har tale og slikt. Man kan visst også med et tastetrykk veksle tilbake til den originale VGA-versjonen av Secret of Monkey Island underveis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå