Gå til innhold

Den store Monkey Island tråden! :Spinner Cay 20. AUG


Anbefalte innlegg

Spilte ferdig første episoden av Tales of Monkey Island nå og må si det var over all forventning, eneste som mangler for at dette spillet skal være like bra som 1, 2 og 3 er kontrollene. Fatter ikke hvorfor de ikke bruker samme grafikk og kontroller som i MI3. Men veldig fornøyd med den første episoden og lo godt flere ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Personlig synes jeg grafikken var fin og at en 2d, hadde gjort spillet for strevende etter å være MI3. 3d Funket som sagt helt flott for min del, så lenge de klarte å ta med atmosfæren fra de foregående spillene.

Lenke til kommentar

nå har jeg runna "screaming Narwhal" og begynt på special edition spillet. kan rett og slett si at det er genialt! rett og slett genialt! aldri trodd at et pek- og klikk eventyr kunne være så bra.

Og med den opppussende graffikken så ser det fint ut også.

Jeg for min del liker stemmende og synes det var bra.

Lenke til kommentar

Jeg spilte Secret of Monkey island på Amiga i 1991. Jeg føler meg gammel. Husker jeg kjøpte et CU Amiga (engelsk blad) med en kjempestor review av Monkey island 2, og bare MÅTTE ha det, tagg pappa om de 450 kronene det kosta å bestille det fra Sverige. Var ikke noe WWW back then. Bare annonser i svenska datormagazin.

 

Og så hadde det nesten værre kopibeskyttelse enn DRM. Man fikk et jævla papphjul som man skulle spinne til å treffe symboler på en plate under (random hver gang man starta spillet). Knakk det, eller ble borte, vel, sucks to be you da får du ikke spille mere. Idioti. Og 11 disketter som konstant måtte swappes inn og ut. *ny skjerm, insert disk 3, insert disk 1*..*ny låt, insert disk4*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg spilte Secret of Monkey island på Amiga i 1991. Jeg føler meg gammel. Husker jeg kjøpte et CU Amiga (engelsk blad) med en kjempestor review av Monkey island 2, og bare MÅTTE ha det, tagg pappa om de 450 kronene det kosta å bestille det fra Sverige. Var ikke noe WWW back then. Bare annonser i svenska datormagazin.

 

Og så hadde det nesten værre kopibeskyttelse enn DRM. Man fikk et jævla papphjul som man skulle spinne til å treffe symboler på en plate under (random hver gang man starta spillet). Knakk det, eller ble borte, vel, sucks to be you da får du ikke spille mere. Idioti. Og 11 disketter som konstant måtte swappes inn og ut. *ny skjerm, insert disk 3, insert disk 1*..*ny låt, insert disk4*

 

Hehehe Diskett buddies fra DatorMagazin ;) (stay cool as you are, som svenskene altid skrev hehe)

 

Haddet heldigvis Hardisk så slapp swapping, forøvrig var samtlige spill kopi beskyttet på denne måten-feks hva står på side 44 i manualen linje 7 osv, ikke spesielt kundevennlig nei.

Lenke til kommentar
Og så hadde det nesten værre kopibeskyttelse enn DRM. Man fikk et jævla papphjul som man skulle spinne til å treffe symboler på en plate under (random hver gang man starta spillet). Knakk det, eller ble borte, vel, sucks to be you da får du ikke spille mere. Idioti. Og 11 disketter som konstant måtte swappes inn og ut. *ny skjerm, insert disk 3, insert disk 1*..*ny låt, insert disk4*

Haha, klassisk.

 

Og hvem glemmer vel "kleskoden" som Sam & Max: Hits the Road var utstyrt med. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9

Er det noen som vet hvor man kan få tak i tales of monkey island? Har sett etter i prisguiden, men jeg finner den ikke der. Har veldig lyst til å skaffe dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...