Gå til innhold

Den store Monkey Island tråden! :Spinner Cay 20. AUG

Anbefalte innlegg

Utrolig kul remake, men sliter med en ting..

Hvorfor er stemmene så UTROLIG lave når jeg snakker med folk? Og på cutscenes etc er det ekstremt høyt da, siden jeg skrur opp lyden for å høre hva sier ellers..

Har sett til at "voice" står på fullt, har også skrudd music/sfx laangt ned.

Tips? Veldig irriterende..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant løsningen på mitt problem. SOMI:SE, vil ikke starte med mine høytalere(usb-høytalere) som default device, må sette headphones(som er plugget i mini-jack bak) som default device. Kjipt at jeg må spille med headphones når jeg kjøpte det for å mimre med dama...

Får vel legge det inn på laptop1 hennes.

Lenke til kommentar

*slettet*

Du tenker på det nyeste, svarte feil der.

Prøver igjen

Om det er kartet med bildene du tenker på så se nøyere på kartet, det er noe du må gjøre for å starte skattejakten, et hint til.. har du hørt noen lyder mens du går i skogen ).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Om det er kartet med bildene du tenker på så se nøyere på kartet, det er noe du må gjøre for å starte skattejakten, et hint til.. har du hørt noen lyder mens du går i skogen ).

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har funnet det tomme skattehullet og kommet meg lenger enn det. Tenker på kartet du får senere. Det i flasken.
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Altså jeg har skjønt at jeg må bruke værhanen for å finne riktig vei. Jeg finner riktig vei helt frem til jeg kommer til den kalenderen. Da går det litt i stå for meg.
Lenke til kommentar

Sånn var det med strong bad også. Kjipt å vente en mnd på neste episode. Men vi får i det minste episoder mye raskere enn om de skulle laget alt FØR de slapp det ut. Da hadde vi vel ventet et halvt år til på hele greia.

Kan hvertfall takke Telltale at de ikke er Valve, som slipper en half-life 2 episode hvert 3. år ellernoe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Kan hvertfall takke Telltale at de ikke er Valve, som slipper en half-life 2 episode hvert 3. år ellernoe.

Hehe... egentlig så har vel hele Half-Life gått i glemmeboka for min del.

Jeg er ikke 100% sikker på om jeg gidder ta opp historien om Gordon etter så lang tid.

Han er ikke så intressant (i motsetning til Guybrush)...

Ellers så sitter jeg litt småirritert over at jeg har runda SoMI:SE... Herlig spill... men jeg huska bare litt for mye av det og klarte ikke helt rive meg løs så mye som jeg ville.

Det sto noe rart på slutten dog (åpnes på egen risk):

Guybrush Threepwood Will return

Lenke til kommentar
Vi får vente og se om MI2 får samme behandlinga. Det spillet er jo massivt mye større, så det spørs om de har ressurser til det og episodene samtidig.

Men nå er det vel slik at remakene står Lucasarts for mens episodene er det Telltale som står for... så ressurser i så måte skal ikke være noe problem.

Men nå vet jeg ikke hvor mye arbeid som ligger i remake... Tror ikke vi ser noen LeChucks revenge remake i løpet av de neste par månedene... dessverre...

Lenke til kommentar

Så langt er jeg storfornøyd med Secret of Monkey Island SE. Helt annen verden en dagens 3d spill ja. Noen synes kansje styringen er tungvint i gamle adventure spill , men jeg elsker det  :yes:  

Angående Swordmaster :

Må jeg lære meg alle insults før det er mulig å vinne over swordmaster? De insults som jeg har nå er ræva, hehe

Edit:

Fant , det ut :)

Endret av Raude
Lenke til kommentar

På siste savegamet mitt (autosave før slutten) sto det 5 hours ingame. Tar deg bare et par timer å kommer tilbake til act 3.

Edit: lette etter savefilene men finner ingensteder..aner ikke hvor steam legger sånt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...