Gjest Guest_rebell_* Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 hei jeg er 15 år og har 10 cm lang penis. jeg føler den er litt skjeiv. har også trang forhud... når eg drar ned forhuden føler eg at ''stringen'' ryker ganske lett. er det unormalt? det vil vell vokse, er jo bare 15 da.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan kan du dra ned forhuden om den er for trang? - 10cm er lite, selv når du er 15. Når den vokser er individuelt så den bli større dem neste årene - At den er skeiv er som regel ikke noe problem, men det kommer ann på hvor skjev - Trang forhud kan opereres - Kort streng kan opereres - Siden du har begge deler er kanskje full omskjæring den beste løsningen Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 er den 10 cm slapp eller erigert? trang forhud kan fikses med å bruke noen kremer eller noe sånn. evnt operasjon. Lenke til kommentar
Gjest Guest_rebell_* Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 er den 10 cm slapp eller erigert? trang forhud kan fikses med å bruke noen kremer eller noe sånn. evnt operasjon. Erigert. MÅ det opereres? hvor får jeg tak i sånn krem da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hydrokortisonkrem er anbefalt av mange, fungerte dog ikke på meg og endte på operasjonsbordet. Suksess Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 10cm er lite ja. men det spørs jo hvor langt du har kommt i utvikklingen. den kommer nokk til å vokse litt etter vært. at den er litt skjeiv er normalt tror jeg. tror de selger slik krem på appotek. sjekk klara-klok.no står en del om akkuratt det der. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kommer helt ann på hvor langt i puberteten du er.. Selv kom jeg ikke i puberteten før jeg var rundt 15 og hadde i underkant av 10cm da. Nå er jeg 20 og har 15cm Ta tiden til hjelp du. Og du bør være mer opptatt av omkrets enn lengde btw. MYE mer å si.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Rebell_* Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror da jeg har komt litt godt i puberteten , har fått mye hår på forkjellige plassar, bjunne å komma littegranna på bryste tillåme, men iche någe spes i ansiktet. hårete legger, rausjegg (eller hva det kalles ) i privaten osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå