Tåkefyrste Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Internet explorer forstørrer skriften på web sidene jeg ser på, dette er meget irriterende, jeg har ikke peiling hvordan det startet, og har heller ikke peil hvordan jeg stiller det tilbake (å nei det er ikke oppløsningen;P den er 1280x1024) For å ta et eksempel da, så fyller overskriften på vg.no over hele skjermen... Noen som har et clue? btw, det er snakk om windows98 SE Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Det kan vel ikke være noe så enkelt som å endre skriftstørrelsen i explorer, gå veien vis > tekststørrelse > og så velge størrelse ?? Men jeg tviler... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Er nok mest trolig det som Pluto sa, i tekststørrelse på vis menyen. Dette har skjedd meg faktisk flere ganger, uten at jeg har rørt noen innstillinger selv. Starter opp explorer igjen og vips: største tekststørrelsen er på, må inn menyen og sette tilbake... Men men, da hopper jo bare "nyhetene" på HW fram og virkelig "slår" til :razz: (selvsagt har jeg jo HW som startside :wink: ) Lenke til kommentar
liz Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 hold inne ctrl og bruk scroll'en på musen for å forandre skriftstørelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå