Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Dekorative bilder/malerier til stuevegger?

Anbefalte innlegg

Kjøpte leilighet for noen mnd siden, men trenger noe stilig å ha på veggene i stua (2 vegger). 1 stort, evt 2 mindre til én vegg, og noen små bilder til "TV vegg". Har absolutt null peiling på sånt, men kunne tenke meg noe som står i stil til en lys stue, der alt av TV/stereo er svart, møbler er beige og tildels gjennomsiktige svarte gardiner til stuevinduer. Har i dag, ett stort gammelt og stygt maleri, pluss 2 små kanskje enda styggere, og vil skifte ut alle :)

Finnes det noen gode nettbutikker man kan få kjøpt slikt? Kom gjerne med forslag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vi har faktisk handlet derfra, og kvaliteten er god på trykkene. Det kan bli litt dyrt importert til Norge, men er verdt det. Jeg kommer i alle fall til å handle noen større motiver igjen når jeg skal pusse opp en gang og ha trykk på veggen.

Lenke til kommentar
Kjøpte leilighet for noen mnd siden, men trenger noe stilig å ha på veggene i stua (2 vegger). 1 stort, evt 2 mindre til én vegg, og noen små bilder til "TV vegg". Har absolutt null peiling på sånt, men kunne tenke meg noe som står i stil til en lys stue, der alt av TV/stereo er svart, møbler er beige og tildels gjennomsiktige svarte gardiner til stuevinduer. Har i dag, ett stort gammelt og stygt maleri, pluss 2 små kanskje enda styggere, og vil skifte ut alle :)

Finnes det noen gode nettbutikker man kan få kjøpt slikt? Kom gjerne med forslag.

Tillater meg å "spamme" litt med min egen nettbutikk her jeg, håper det er ok :) - nystartede Studio Memoria selger billig kunst, bilder og plakater/posters, hvor du bl.a. kan søke etter farge for å finne noe som passer. Vi selger foreløpig ikke på lerret, men vil utvide med det etterhvert!

Vi har et utvalg som vokser konstant, så håper du vil kunne finne noe der :)

Jeg leste forresten også om en annen nystartet nettbutikk som spesialierer seg på bilder trykket på tapet. KAN IKKE HUSKE NAVNET!!

Men mye av det så utrolig kult, kunne jo kanskje være et alternativ det også?

Lenke til kommentar
Tillater meg å "spamme" litt med min egen nettbutikk her jeg, håper det er ok :) - nystartede Studio Memoria selger billig kunst, bilder og plakater/posters, hvor du bl.a. kan søke etter farge for å finne noe som passer. Vi selger foreløpig ikke på lerret, men vil utvide med det etterhvert!

Takker. Akkurat noe sånt jeg leita etter. Som du sier, ikke det helt store utvalget enda, men jeg skal følge med litt, og se om det dukker opp noe interessant.

Lenke til kommentar

Takker. Akkurat noe sånt jeg leita etter. Som du sier, ikke det helt store utvalget enda, men jeg skal følge med litt, og se om det dukker opp noe interessant.

Hyggelig å høre! Jeg er takknemlig for alt jeg kan få av kommentarer på siden også, så har noen noe ris/ros så kom med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...