OyvindN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har laga en topp 100-liste. Ganske sikker på de ti første, deretter blir det vrient å rangere. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mange gode filmer der, selv om min liste hadde nok sett ganske annerledes ut, spesielt er jeg uenig med The Shawshank Redemption på 95. plass, hadde vært topp 3 på min liste. Lenke til kommentar
OyvindN Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Mange gode filmer der, selv om min liste hadde nok sett ganske annerledes ut, spesielt er jeg uenig med The Shawshank Redemption på 95. plass, hadde vært topp 3 på min liste. Skjønner hva du mener, men mange gode filmer pushes nedover av andre uansett. Har minst 10-12 filmer på topp 5 for å si det sånn Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vi har en egen tråd for lister. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vi har en egen tråd for lister. Bruk denne tråden som Speik lenker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg