L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) La ut denne tidligere i dag i tråden for junibilder, men tenkte jeg kunne legge den her. Tanken er som temaet i junifesten min. Vise ting som er opp i trynet vårt hele tiden, men som vi velger å ikke se. Her da i form av et forfallende vindu. Sååååå.... Hva har jeg gjort riktig? Hva har jeg gjort feil? Endret 1. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er ikke så fan av denne sjangeren men dette liker jeg. Skarpt der hvor jeg synes det skal være skarpt og jeg liker refleksjonen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ligner på krana i Langesund? Jeg likte det også litt; men du skulle fått med fem centimeter mer på høyre side av bildet. Det hadde gjort seg. Men ellers veldig bra Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Det er krana i Langesund ja. Tatt ved et av byggene som ligger ved kaia på innsiden der. Ellers takk for kritikk. Ja, ser nå at jeg skulle helts fått med litt til. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Syntes det var noe kjent ja. Jeg stemmer for en øl en gang i sommer i Langesund Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Høres ut som en god plan. Bare gi meg beskjed på forhånd. Planer om å ta noen turer til vestlandet i løpet av sommeren + så er det Wacken i slutten av juli. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg skal gi beskjed i god tid ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 er tydeligvis mange som har hytte ved Langesund her.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har ikke hytte; jeg har familie med hus, brygge og båt der. Er der hver sommer i lengre perioder. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Selv om det "bare" er et bilde av et vindu, så synes jeg bildet er veldig stemningsfullt. Krana i refleksjonen er nok nødvendig for å få den rette stemningen. Liker fargene: Blå-grått mot den gule krana, nesten komplementærfarger. God balanse mellom selve vinduet og krana, fokus er kanskje en avgjørende ting her. Synes du har fått til dette bra Synes croppinga ser veldig bra ut slik den er, men er samtidig interessert i hvordan motivet hadde vært hvis du ikke hadde gått så nært vinduet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Takk for kritikk. men er samtidig interessert i hvordan motivet hadde vært hvis du ikke hadde gått så nært vinduet.I og med at det er junifest nå så kommer jeg nok til å ta turen ned i det området flere ganger. Kan prøve å ta et par bilder litt lenger unna en av dagene. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg gleder meg Lars. Drar nok ned til Langesund om ikke så lenge selv. Skal ta med kameraet selv og knipse i vei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg var der nede i dag, men de hadde flytta på krana så det var umulig å få tatt et tilsvarende bilde. Prøver igjen en annen dag. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det var et ganske fint bilde, med mange fine detaljer som passet inn. Likte ikke helt krana, tror egentlig bildet ville vært finere uten krana, og med kun blå himmel reflektert i vinduet. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det spørst vel hva man vil formidle med bildet: Det gamle, stilistiske vinduet med himmel bak, eller den gamle* krana som har stått der i alle år* og det gamle vinduet * Med forbehold om å ta feil. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Flyttet på krana? Trodde den var ute av drift jeg? oO Jeg tok tydeligvis feil. Jeg drar til Langesund første uken i Juli ser det ut som; er du der da Lars får vi ta en øl eller to. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Litt kult bilde. Men det er for vanskelig å se at det er en kran. Endret 5. juni 2009 av CS93 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Flyttet på krana? Trodde den var ute av drift jeg? oO samme her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå