hemodialyse Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Nok en tråd om oppkjøring, men det får bare gå. Har bestemt meg for å endelig kjøre opp (er 21 år), og har selvfølgelig sjekka litt hvilke trafikkskoler folk har vært fornøyde med. Er spesielt interessert i "Annas Trafikkskole" og "Sinsen Trafikkskole", noen som har erfaringer fra de? Jeg er ganske håpløs når det kommer til å kjøre bil, har bare øvelsekjørt bittelitt med faren min, men det er to år siden, og han bor ikke i Oslo. Derfor trenger jeg en kjørelærer som er tålmodig, og som virkelig er interessert i at jeg skal lære meg å kjøre, og ikke bare sluke penger. Åpen for flere forslag! Så et lite tilleggspørsmål; noen som har kjørt opp mens de studerte? Er heltidsstudent, og har egentlig ganske mye å gjøre, hvordan kan dette kombineres med oppkjøring? Vil ikke bruke to år på det heller.. Endret 1. juni 2009 av hemodialyse Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nok en tråd om oppkjøring, men det får bare gå. Har bestemt meg for å endelig kjøre opp (er 21 år), og har selvfølgelig sjekka litt hvilke trafikkskoler folk har vært fornøyde med. Er spesielt interessert i "Annas Trafikkskole" og "Sinsen Trafikkskole", noen som har erfaringer fra de? Jeg er ganske håpløs når det kommer til å kjøre bil, har bare øvelsekjørt bittelitt med faren min, men det er to år siden, og han bor ikke i Oslo. Derfor trenger jeg en kjørelærer som er tålmodig, og som virkelig er interessert i at jeg skal lære meg å kjøre, og ikke bare sluke penger. Åpen for flere forslag! Så et lite tilleggspørsmål; noen som har kjørt opp mens de studerte? Er heltidsstudent, og har egentlig ganske mye å gjøre, hvordan kan dette kombineres med oppkjøring? Vil ikke bruke to år på det heller.. Nå er vel dette en ren framgangsmåte for alle trafikkskolen for å få penger i kassa. Desto mer timer, desto mer penger. Og hvis det er snakk om penger, er vel faktisk det lureste å øvelseskjøre endel hjemme, før man tar steget til trafikkskole, det billigste. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tja. Her hvor jeg bor er det rundt 3 måneders ventetid hos alle 5 trafikkskolene fra man sier at man ønsker kjøretime, til man får sin første. Deretter tror jeg man får kjøretime ganske ofte til man er ferdig. Jeg kan derfor ikke se helt hvorfor de skal gjøre det de kan for at man skal ha flest mulig timer når de har såpass mange "kunder". Lenke til kommentar
peetah Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg tok kjøretimer hos Sinsen kjøreskole i Oslo. Jeg var veldig fornøyd. Tok ikke flere timer enn jeg trengte, da jeg hadde en time i måneden og kjørte mye hjemme mellom disse timene. Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 du burde ta noen timer oss en skole før du øvelsekjører hjemme. da slipper du få deg dårlige vaner som din far/mor/annet har. du kan også ta båten ut til Nesodden kjøre der. mindre trafikk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg husker jeg øvelsekjørte en del hjemme og trengte bare 2 kjøretimer hos lærer så lønner seg mye å øvelsekjøre. Lenke til kommentar
hemodialyse Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Veit jo at det lønner seg å øvelsekjøre mye, men jeg har ingen å kjøre med, bor aleine i Oslo, så det funker dårlig! Endret 3. juni 2009 av hemodialyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå