OleAlexanderK Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei! Jeg har tatt bilder osv til et CD-cover til en på musikklinjen ved HiNT. Begge er singler. Hva syns dere? Mvh. Ole Alexander Kirknes Till min syster: Fram: Bakside: Silver Fram: Bakside: Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Skrivefeil: "Unttat" på begge coverene. Skal være "Unntatt". Sikker på at det skal være "Till" og ikke "Til". Hvis det er svensk så er det riktig med "Till".? Edit: Ellers var coverene stil- og stemningsfulle. Endret 2. juni 2009 av oslo72 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg vet ikke om artisten vil ha en stil gjennomgående, men personlig ville jeg distansert baksidene fra hverandre mer. For meg ser det ut som du har gått tom for ideer og tatt samme mal på begge cover sin bakside. Ellers god stemning og bilder passende et cd cover Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 På det baksiden av det første ble det for lyst, og det gikk utover teksten - litt vanskelig å se hva som står når det er lys bakgrunn og hvit tekst. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 La merke til en inkonsekvent bruk av punktum på begge covre. "Lydhagen studio"-greiene har punktum etter seg, men lite annet... Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg vet ikke om artisten vil ha en stil gjennomgående, men personlig ville jeg distansert baksidene fra hverandre mer.For meg ser det ut som du har gått tom for ideer og tatt samme mal på begge cover sin bakside. Ellers god stemning og bilder passende et cd cover Det ble bestilt to cover etter en mal jeg lagde for en tid siden. Ellers, takk for fin kritikk mvh. Ole A Takk for fin kritikk. En offer for copy/paste det med inkonsekvent bruk av punktum og skriveleifene. Det er notert og omgjort. Mvh. Ole A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå