Gå til innhold

Amerikansk fotball lag i bergen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har aldti vært ganske nysjerrig på Amerikansk Fotball, jeg bor i bergen og har lyst til å begynne. Jeg har googlet det og fant Bergen Storm og Seahawks, begge sidene hadde ganske utdaterte forum med gamle poster, og det så ut som om det ikke var noen aktive U19 lag. Jeg er 17 år.

Noen som vet noe mer om dette? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dog ufattelig dårlig, og desidert jumbo i deres liga.. En i klassen min spiller der. Viss du aldri har spilt dette før, og vil trene deg opp med andre som ikke har spilt så mye heller, begynn på Kvernbit Knights.. Ja, de er kanskje ikke så gode, men de begynte i vinter.. Lett å få seg plass på laget der og bra miljø. Skal begynne å trene med de jeg selv. Dette er dog ett senior lag. Kontakt meg viss du vil ha mer info :)

Lenke til kommentar

Av de lagene du nevner er Bergen Storm det beste. Mine argumenter er at Bergen Storm har stilt lag i U19 serien jevnt, i motsetning til Åsane seahawks som har trekt lagene sine flere år på rad. Eneste er U16 hvor de har vært litt stabil. Seniorlaget til Bergen Storm har bra og imøtekommende miljø og du vil garantert føle deg inkludert der og i klubben generelt. Forumet er litt utdatert med sjekk facebook siden og se at klubben er aktiv.

Ta kontakt for mer info hvis du vil.;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...