Gå til innhold

BK: Bak det du kan sjå, er eg ein krig!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Rart ikke flere har kommentert dette. Synes det var råtøft, med unntak av det jeg har å kritisere. For mye gulv, føles veldig trangt med tanke på bredden og at stolen og bilderammen blir kuttet. Bildeeffekten funket for meg og kult at øyenkontakten gjennom maska ble såpass. Herlig komponert. =)

Lenke til kommentar

Superfett bilde! Settingen er jævlig bra.

Litt for mye HDR (Burn & Dodge?) for min smak. Venstrehånda til modellen ser helt herpa ut. Og jeg er enig med de andre angående plasseringen i forhold til ramma. Alt for tight i bredden og mye uinteressant luft oppe og nede.

Men kul ide og nice lys.

Lenke til kommentar

Veldig bra bilde! Jeg har ikke jobbet mye med HDR, og jeg synes effekten er perfekt.

Synes ikke du skal croppe mye av øvre og nedre del av bildet, siden jeg liker at det er litt høyt. Men noe kan du croppe. Som nevnt over, kan gjerne mer av sidene vises slik at bilderammen og stolen ikke blir kuttet så kraftig. Men dette kan også gjøre at mannen ikke føles så nærme, så det er ikke mye det er snakk om.

Hva er historien bak den fiktive karakteren på bildet?

Det første jeg tenkte var "Hva i....? En mann med gassmaske i en kjeller?" Så det er et morsomt konsept. Regner uansett med at mannen er en tyv som akkurat har stjelt maleriet som tilhørte bilderammen. Og at gassmasken var nødvendig i en del av planen.

Lenke til kommentar

Jeg synes også dodge/burn eller tonemapping effekten er en smule for kraftig. Samtidig synes jeg ikke du skulle ha kuttet rammen på "bildet" nede til venstre. Jeg synes ikke du skal croppe i bunn, men mulig bildet hadde passet bedre i landskapsformat, med mer luft på venstre og høyre side.

Ellers et kult bilde, som folk her allerede har nevnt :)

EDIT: Forøvrig minner det meg om Kaizers Orchestra

Endret av Aak1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...