Daagah Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hallo. Det har seg slik at jeg, som den idioten jeg er, klarte å signere med mitt eget navn på norskeksamen, og har i det siste begynte å bli rimelig nervøs. Noen som har erfaringer, eller vet om noen som har gjort samme feilen, som vet noe om hvorvidt jeg står i dyp fare for å ende opp uten karakter i faget? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har ikke erfaring med det selv, men vil ikke tro at det skal kunne skape så store problemer for deg. Noen KAN lage problemer for deg, mens andre forstår at det er menneskelig å gjøre slike glipper, og ser bort fra dette. Det er nok ingen fasit på det, du får nok bare vente å se når sensuren faller Lykke til Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hallo. Det har seg slik at jeg, som den idioten jeg er, klarte å signere med mitt eget navn på norskeksamen, og har i det siste begynte å bli rimelig nervøs. Noen som har erfaringer, eller vet om noen som har gjort samme feilen, som vet noe om hvorvidt jeg står i dyp fare for å ende opp uten karakter i faget? Da får du håpe at ingen du kjenner blir sensor. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har ingenting å si. At en eksamen skal være anonym er til ditt eget beste, slik at om en sensor evt. skulle kjenne igjen navnet ikke skal bli påvirket av det. Selv signerte jeg alle mine eksamener med fullt navn. Lenke til kommentar
Daagah Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 takk for svar! nå kan eg sove godt om nettene igjen : D Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lærerne våre var ihvertfall utrolig opptatt av at vi for all del ikke skulle skrive navnet på besvarelsen, da dette ville føre til stryk tvert. Vet ikke om de overdrev. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gi i alle falle tilbakemelding her om du skulle få et uheldig utfall på din oppgave. Lykke til! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Læreren min gjentok mange ganger "dere må ikke finne på å skrive navnet deres på eksamen". Det tror jeg ikke han hadde gjort hvis det ikke var viktig. Men bare sov godt, du kan ikke gjøre noe med det likevel. Lenke til kommentar
photojenny Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Selv signerte jeg alle mine eksamener med fullt navn. Hvorfor i all verden gjorde du det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Selv signerte jeg alle mine eksamener med fullt navn. Hvorfor i all verden gjorde du det? Gjør det automatisk. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg gjør det automatisk ikke. Poenget med eksaminandnummer er å sikre at sensor ikke skal kjenne igjen elever. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så om du vil at noen andre skal stryke, så skriver du navnet dems? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hah! For da merkes det sikkert ingenting. I slike tilfeller kan de sikkert uansett sjekke. Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Så om du vil at noen andre skal stryke, så skriver du navnet dems? Eh, nei? Logikk korr. Hver elev har et eget eksaminandnummer, det er det nummeret som binder deg og oppgaven din sammen. Om du skulle skrive navnet til en annen på din egen besvarelse (med ditt eget eksaminandnummer), er det jo DIN oppgave som får stryk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kvifor skulle det å skrive navnet sitt ha noko betydning for svaret på oppgåva? Eg er klar over at det finnes mange trangsynte personar og tåpeligheter i eit sånt system, men hjelpe meg... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fordi sensor ikke skal kunne bedrive nepotisme/samarbeid, det skal være en nøytral vurdering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå