Gå til innhold

Vurder konsekvensene før et endelig standpunkt angående kristendommen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Klarer ikkje halde meg att.

"Materie har fast form, flytende form og gassform.". Det er ikkje sant, for materie har mange fleire former enn det.

Saksa frå wikipediaartikkelen om States of matter:

*Gas

*Solid

*Liquid

*Plasma

*Liquid crystal states

*Amorphous solid

*Magnetically-ordered states

*Superconductors

*Superfluids

*Bose-Einstein condensates

*Rydberg molecules

*Quark-gluon plasma

Og kanskje enno fleire.

Lenke til kommentar

Er det virkelig noen grunn til å bli usaklig? Det å komme med slike grunnløse påstander hører ikke hjemme i Guds paradis, og du burde ekskluderes fra hans rike. Enhjørninger har dessuten ingenting med kristendommen å gjøre!

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen grunn til å bli usaklig? Det å komme med slike grunnløse påstander hører ikke hjemme i Guds paradis, og du burde ekskluderes fra hans rike. Enhjørninger har dessuten ingenting med kristendommen å gjøre!

Det har det vel, i følge bibelen var det enhjøringer i paradis.

Og hans påstand er like saklig som din

Lenke til kommentar
Ikke i mitt kristne paradis.

Han er ateist, såklart er hans påstand usaklig. Som vanlig, om man har sett på diskusjonene hans tidligere.

Så hans ville tullete påstand er usaklig fordi han er ateist, mens du som kristen kan komme med de mest tullete og teite påstandene du vil og de vil ikke være usaklig fordi du er kristen?

Og viss gud viste at du fornektet hans skaping enhjørnigen ville han kaste deg ned til satan hvor du måtte pines i all tid.

Heldigvis for deg finnes ikke gud så han kan ikke finne ut at du fornekter hans enhjøring og defor vil du ikke havne i helvete, ble du ikke glad nå?

Lenke til kommentar

Gud finnes, du har ikke noe bevis for at han ikke eksisterer! Mens for meg, som har fått sett hans sjel i dagslys vet at han finnes, og hva han ønsker. Enhjørninger er bare et billedlig utsagn om hester i paradiset. De som kommer til å dra til helvete er folk som runarbs, deg og abigor, som sier imot Guds ord, så jeg har ingenting å frykte.

Lenke til kommentar
Gud finnes, du har ikke noe bevis for at han ikke eksisterer! Mens for meg, som har fått sett hans sjel i dagslys vet at han finnes, og hva han ønsker. Enhjørninger er bare et billedlig utsagn om hester i paradiset. De som kommer til å dra til helvete er folk som runarbs, deg og abigor, som sier imot Guds ord, så jeg har ingenting å frykte.

Jeg har masse bevis for at gud ikke finnes, mitt bevis er din mangel på bevis, det er ikke noe i naturen eller verden som hinter til at det eksisterer en gud derfor kan man med stor sikkerhet si at det ikke finnes noen

Lenke til kommentar
Forum Troll kommer ut når sommeren nærmer seg tydeligvis.

Ja, det er utrolig hva folk lirer av seg av og til.

Det har du helt rett i ;) Skal vi se her da hva du har klart å lire av deg:

Han er ateist, såklart er hans påstand usaklig

Jeg trenger vel ikke kommentere den?

Det å komme med slike grunnløse påstander hører ikke hjemme i Guds paradis, og du burde ekskluderes fra hans rike

Tydeligvis er Gud mer forståelselfull enn det du er.

Enhjørninger har dessuten ingenting med kristendommen å gjøre!

Det er jo feil.

Lenke til kommentar

Og dette er den snille, gode og inkluderende kristendommen du snakker om?

Neitakk. Den guden er ikke verdig min tilbedelse i det hele tatt min venn, for så fordømmende fanklubb må ha en dårlig gud også, det er helt sikkert.

Ingen har sett gud i annet enn i drømmene sine... Det merkelige er at det alltid er deres gud de ser... alltid... Merkelig det der, for statistisk sett har den kristne guden bare 0,6% av markedsandelene hvis en deler alt likt mellom alle de gudene som i dag blir tilbedt.. Hvis en deler likt med alle guder har den kristne guden bare 0,01% av markedet.... så det er rart at alle ser "riktig" gud når de påstår at de har sett ham... Tror det ligger mye selvfornektelse ute i den religiøse verden slikt sett gitt... :)

Men seriøst Oftis: Den dagen du skjønner hvorfor du fornekter alle de andre gudene der ute skjønner du også hvorfor vi fornekter den du tror på ... Er ikke verre enn det... :)

runarbs, Gunfreak og abigor, ser dere i helvette :) he he Men vi er nok så heldige at vi blir tilintet gjort vi.... med mindre den kristen guden også lyver da, som fanklubben hans så alt for ofte har gjort oppover.... :roll:

Lenke til kommentar

Satan er jo faktisk en av de mer sympatiske karakterne i bibelen, han er jo så klart ikke helt snill men det kommer jo tdligfrem fra bibelen at han ikke torturerer folk i helvete, han prøver å få mennesker til å bli egoistiske og nyte livet(nyte det litt for mye) Det at han er en rød jevel som spiser folk levende om igjen og om igjen kommer fra kriken under middelalderen.

Jeg har ganske sikker på om helvete hadde funnets ville det vært et mye bedre sted å være enn himmelen, tenk dere en hedonistisk orgie som varer til dommedagen.

Lenke til kommentar

Og dette er den snille, gode og inkluderende kristendommen du snakker om?

Neitakk. Den guden er ikke verdig min tilbedelse i det hele tatt min venn, for så fordømmende fanklubb må ha en dårlig gud også, det er helt sikkert.

Ingen har sett gud i annet enn i drømmene sine... Det merkelige er at det alltid er deres gud de ser... alltid... Merkelig det der, for statistisk sett har den kristne guden bare 0,6% av markedsandelene hvis en deler alt likt mellom alle de gudene som i dag blir tilbedt.. Hvis en deler likt med alle guder har den kristne guden bare 0,01% av markedet.... så det er rart at alle ser "riktig" gud når de påstår at de har sett ham... Tror det ligger mye selvfornektelse ute i den religiøse verden slikt sett gitt... :)

Men seriøst Oftis: Den dagen du skjønner hvorfor du fornekter alle de andre gudene der ute skjønner du også hvorfor vi fornekter den du tror på ... Er ikke verre enn det... :)

runarbs, Gunfreak og abigor, ser dere i helvette :) he he Men vi er nok så heldige at vi blir tilintet gjort vi.... med mindre den kristen guden også lyver da, som fanklubben hans så alt for ofte har gjort oppover.... :roll:

Når du kommer med noe saklig skal jeg svare deg. Du har jo ingen kilder på det du sier om markedsandeler. Den dagen du skjønner at det er noe mer enn å bare leve her på jorden, så skjønner du hvorfor jeg tror på Gud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...