_LA_ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei, noen som har vært borte i at bf ikke starter? Har nettopp installert det, (prøvd mange ganger) men det sier bare pling og går ut i win etter 1 sek. Ingen feilmelding... Tror drivere er i orden, men spillet registrer ikke min cpu riktig... p4 2,5 regger det som -1789 , altså minus 1789 Mhz. Kan dette ha noe å si? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Kan ha noe med det å gjøre ja. Uansett burde du sjekke opp den cpu ettersom noe kan gå riktig galt for eller siden hvis du lar den være som den er. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Du har tydeligvis montert CPU'n feil vei siden du får -1799 mhz. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Du har tydeligvis montert CPU'n feil vei siden du får -1799 mhz. men synes jeg har sett en del poster om folk som har problemer men bf. og du ikke har gjort d så prøv å søk Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 ok, jeg fant problemet... cpu sto oppned og kjøleren hadde jeg visst montert på firewire porten pluss at den ene ram brikka hadde blitt satt inn i floppy'n. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 ok, jeg fant problemet... cpu sto oppned og kjøleren hadde jeg visst montert på firewire porten pluss at den ene ram brikka hadde blitt satt inn i floppy'n. Dette blir for dumt...INGEN kan gjøre så feil! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 At det står at CPU er på minus, har neppe noe med problemet å gjøre. Hos meg står det minus 1589MHz og jeg har ikke et problem. (Det morsomme er at hvis nå dette hadde vært pluss så hadde easy info fortsatt ikke funnet den riktige hastigheten. Kjører på 2.86GHz ) Drivere, patcher og slikt er det første du burde tenkte på å oppdatere. Hvis du kjører en no-cd crack kan dette også ha skylda. (Been there :oops: ) Hvis du kjører med et nvidia kort kan spesielt de "nye" 43.45 Detonator driverne være årsaken. De er så ustabile at de ikke er Nvidia verdig (ingen fanboy krig nå!). Prøv noen eldre eller noen av de modifiserte her Lykke til :wink: Lenke til kommentar
Reexel Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 De av dere som har brukt RefreshForce for å endre refreshraten i Nvidia Detonator driverne vil muiligens få problemer med å starte Battlefield 1942. Men løsningen på problemet er ganske enkel Feilen er at noen har aktiver en sperre i spillet for endel refreshrate'er. Her har dere en liten guide til hvordan dere fixer dette: Finn filen VideoDefault.con i mapppen ...Battlefield 1942Settings Så åpner du denne i Wordpad Og på nederste linje bytter du 0 med 1 slik at det står "renderer.allowAllRefreshRates 1" Klikk lagre, og så er det bare å starte spillet. http://www.win-xp.no/article238.html Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 har du fikset allow all refresh rates da? det må du gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå