Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 link til video av wii kopien? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Patney - Du vil nok oppleve at en samlet spillpresse erklærer MS pressekonferanse som E3-vinneren i år. Fra Sonys konferanse likte jeg Modnation, det så bedre/søtere/morsommere ut enn Microsofts ekvivalent. Men snodig at begge to gir ut et spill med brukergenererte baner, man bruker egne karakterer i spillet og begge er Trackmania vs MarioKart. Ellers var det ikke så mye spennende for meg. Fortsatt ingen dato på GT5 :/ Begge er nå over. Ble ikke spesiellt imponert over noen av dem, men Sony har blåkopiert Wii-kontrolleren. Eh, du kan pokker ikke bruke en wii-mote slik som de gutta brukte den rare greia si. Mulig det var litt bedre presisjon på PS3 sin siden de har den lysende kula som kameraet oppfatter. Ulempen er at det ikke funker om du svinger kontrolleren bak deg f.eks, den vil kreve fri sikt til kameraet. Men i praktisk bruk var det ganske likt, begge viste f.eks pil & bue-skyting og det fungerte litt bob-bob på begge to. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For meg var det temmelig awesome. Nintendo: New Super Mario Bros Wii Super Mario Galaxy 2 GOLDEN SUN DS ÅÅÅH JA SIDESCROLLER METROID FOR GODT TIL Å VÆRE SANT No More Heroes 2, OH YEAH Microsoft: Left4Dead 2 Alan Wake (Gammelt nytt egentlig, men de viste gameplay) Final Fantasy XIII Mass Effect 2 METAL GEAR SOLID RISING Sony: God of War III Metal Gear Solid Peace Walker, virker bra! Resident Evil PSP? the Last Guardian!! GOTY Assassins Creed 2 Masse spill jeg skal ha... Blir dyrt! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er så skuffa over Valve som bare hadde Left for Dead 2 å by på. Tydelig at de velger økonomisk trygghet foran det fansen vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå