Anubisman Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har en 5 år gammel Dell 19"widescreen skjerm som jeg veldig gjerne vil ha byttet ut, men nå som jeg ser etter en ny skjerm, ser jeg at jeg har NULL peiling på det Har jo sett litt på BenQ E2200HD BenQ E2400HD og BenQ G2400W som av en eller annen grunn er mest populære nå Jeg spiller for det meste på pcn (crysis med settings high, grafikk kortet HIS Radeon HD 4870 ) men med den skjermen jeg har nå får jeg ikke i nærheten av den grafikk kvaliteten pcn egentlig skal kunne yte. :S så om noen kan komme med nyttige tips ol. om hva jeg burde kjøpe, hadde det vært supert. Kommer til å bruke maks 3000 kr Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anubisman Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Har bare tenkt å ha én skjerm Men er det noen andre som har noen tips? trenger hjelp ^^ Endret 2. juni 2009 av Anubisman Lenke til kommentar
Anubisman Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 er det noen som anbefaler en skjerm da? eller et tilbud på en bra skjerm? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Eneste jeg har erfaring med er BenQ E2400HD, for sånne har vi på jobben. Gode skjermer til så billig penge! Ikke noe negativt, syntes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå