te8et Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei jeg lurde på hvordan kabel oppsettet er til hodetelefoner. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det, men + fra minijacken til høgtaler og - fra høgtaler til.. + påandre høgtaler?:S Jeg blir kjempeglad om noen hjelper meg^^ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis du lar minijack-pluggen peke til høyre så ser du at den består av tre adskilde elektrisk ledende metallstykker. Fra venstre mot høyre: Det innerste metallstykket er jord, fellesledningen. Den går opp til begge øreproppene. Det midterste går til venstre ørepropp og det til høre går til høyre ørepropp. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis du lar minijack-pluggen peke til høyre så ser du at den består av tre adskilde elektrisk ledende metallstykker. Fra venstre mot høyre: Det innerste metallstykket er jord, fellesledningen. Den går opp til begge øreproppene. Det midterste går til venstre ørepropp og det til høre går til høyre ørepropp. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå