killmeister Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei. Har en Sonyericsson c905. Når jeg mottat en tekstmelding viser den både nummer og deler av tekst i meldingen. På tidligere telefoner gikk dette ann og slå av. Er det noen som vet hvordan jeg kan endre det slik at det bare er nummer, eventuelt avsenders navn som kommer opp? takker for svar! Endret 1. juni 2009 av killmeister Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Meny - meldinger - innboks - valg - listevalg - ingen detaljer Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 takker for svar! men... jeg har ikke listevalg på min telefon??? er det normalt? finnes det noen mulighet alikavell? takker! Lenke til kommentar
techgirl Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Meny - Innstillinger - Generelt - nye hendelser - popup Da vises meldingen som en popup, med kun avsenders nummer synlig, eller navn og event. bilde hvis den finnes i telefonboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå