mobil_brukeren Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei.. vet jeg har startet en tråd før *tiden er inne for ny pc* men etter det jeg kom fram til ble 17000 litt for mye. har funnet en pc jeg trur er ganske bra nå.. har skjerm. Fra www.mpx.no IP4 3.0 ghz Sony dvd rom 16x/40 IDE/APTAPI Western Digital 120 gb Caviar SE IDE HD Asus P4C800 DELUXE socket478/800mhz P4 Logithech MX500 TwinMOS 512MB PC3200 ddr Winbond Sapphire Radeon 9700 Alantis Creative SoundBlaster Audigy Player Logitech Internet Navigator Keyboard SE fra www.3dfxcool.no DIY Acrylic Case (bare plexi glass) Zalman 300 W PFC (PSU) Askasa Nebula 80mm 4 color Askasa Nebula 80mm blå Hvis det er noe som ikke passer sammen plizz si ifra! spec hvis ikke PSU passer ikke kabinettet her er en lnk til kabinettet http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet426.htm Tsuen takk for alle svar! Lenke til kommentar
mar Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Skal du ha 512 MB ram så kjøp 2x256, men du mente vel kanskje 2x512. Har man 2 minnekaneler, så er det jo greit å bruke de. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Som sagt i svaret rett over her. For å få nytte av Hypertreading og doble minnekanaler så BØR du kjøre to minnebrikker. F.eks 2*256MB eller 2*512MB. Helst fra samme minneprodusent. Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 for å være sikker, og slippe evt. oppgraderinger senere, ville jeg faktisk gått for en litt kraftigere PSU. 400 eller 450 for å være sikker. Går nok bra med 300, men for å være på den sikre siden dr_k Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ville kjøpt enermax PSU som du finner på www.komplett.no og www.microplex.no ellers så den grei ut Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ville mye heller ha kjøpt mye sånne duppeditter hoss microplex! F.eks det plexi kabinettet hoss 3dfxcool er ikke noe særlig , kjøp heller den bedre acryl kassen fra sunbeam på microplex! Mye bedre mye finere og kraftigere konstruksjon! Og ja , du burde kjøpe større psu! Og bruke dobble minnekanaler! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Hei.. takk for svarene.. skal kansje kjøpe 2x 512 men skal kansje kjøpe en skjer på mamma sin jobb for de bytter ut og da har jeg ikke rå vurderer 2x256 heller da... det som er på microplex har de det ikke inne og de vet ikke når det kommer inn(står det der vertfall) men på 3dfxcool har dedet inn men kan jo ringe inn på microplex og høre da vil heller ha et sterkere kabinnet til samme pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå