Cookie1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Har en ganske liten toppleilighet på ca 65 kvm. Problemet er at om sommeren blir det ekstremt varmt inne, mye på grunn av at taket varmes opp. Har to-tre vifter stående her og der, men det hjelper liksom ikke. Trenger et eller annet for å få sirkulasjon i luften og også noe til å kjøle ned luften, spesielt på soverommet. Får ikke sove om natta me så dårlig/varm luft... Endret 1. juni 2009 av Cookie1 Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Er det en slik en du ser etter? http://wilfa.no/katalog/home.php?cat=288 Endret 1. juni 2009 av jkarte Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Er det en slik en du ser etter? http://wilfa.no/katalog/home.php?cat=288 Det er mulig, men det var jo ganske dyrt Og er det mulig å skape luftsirkulasjon med dem? Tenker på et slags system med slanger/rør... Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Vil tro det blir en form for luftsirkulasjon ja. Den har en utblåsnings slange på størrelse med et tørketrommel avløp som skal ut gjennom vinduet (det følger med en list og koblingsstykke som passer i vinduer som lukkes utover). Har selv en "WAC-9000" og er fornøyd med den. Bruker den til å kjøle ned på loftet der det er mye skråtak og dermed veldig varmt. Dersom du har mulighet for å montere varmepumpe ser jeg at netthandelen har Hyundai varmepumpe som du sikkert kan få for ca 4000-5000 kr. Kjenner ikke til denne varmepumpen så jeg vet ikke hvordan kvaliteten er på den. Har selv kjøpt varmepumpe fra netthandelen for ca 4500 kr som jeg har planer om å montere på loftet. Da selger jeg sansynligvis Wilfaen min. Edit: Tror ikke du finner noe som er særlig mye billigere som vil fungere i din leilighet. Endret 3. juni 2009 av jkarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå