Bango Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 http://www.finn.no/finn/car/used/result?CA...7532&sort=7 Så og si samme bil som passat. Du finner de til under 150 om du ofrer den 100k km stand litt Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Til den prisen kan du få nær sagt en splitter ny bruktbil med alt du trenger av sikkerhetsutstyr. ESP, fem NCAP-stjerner, klima osv. Da ser jeg ikke helt poenget med å velge en eldgammel Passat. Her er noen forslag til hva jeg heller ville tittet nærmere på: Ford Focus Focus med diesel. Citroen C4 C4 med diesel. Peugeot 207 Golf 5 Likevel, basert på at du vurderer Passat og A4, kan det hende at du foretrekker biler i størrelsesklassen over disse, da er muligens Saab 9-3 et alternativ. Endret 3. juni 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
wideload Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) . Endret 15. juni 2009 av wideload Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Har kjøpt meg bil. Audi A4 2003 modell. gått 55000km. VELDIG bra stand. Ellers, Takk for all hjelpen. Endret 6. juni 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gratulerer så mye Den vil du nok bli fornøyd med, er hvertfall utrolig komfortable biler. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Takktakk Er veldig fornøyd med bilen ja. Kjempegod å kjøre. Eneste minuse er vell at det litt liten motor. Men når den var såpass ny og med så lite KM stand så klarte jeg ikke og la være. Men jeg må si den er veldig sprek til og ha bare 102hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå