carmelita Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Liker måten du leker med lyset i de to siste bildene. Det blir ikke så flatt da. Er det en bil jeg ser langt inn i det siste bildet? Ser nesten ut som en spøkelsesbil Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Det siste der var dritbra! Jeg falt pladask for det! Linjene i bildet, veien former en s kurve som til dels føres videre oppover av treet til høyre, lyset, alt stemmer for meg. Nydelig. Eneste jeg stusser på er at det ser ut som det er på en mørk vinternatt. Endret 20. juni 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Er det en bil jeg ser langt inn i det siste bildet? Ser nesten ut som en spøkelsesbil Det stemmer. Jeg tok et bilde uten bil også, men jeg synes det gjorde seg med en liten detalj å hvile øynene på etter at blikket har fulgt veien innover i bildet. Det siste der var dritbra! Jeg falt pladask for det! Linjene i bildet, veien former en s kurve som til dels føres videre oppover av treet til høyre, lyset, alt stemmer for meg. Nydelig. Eneste jeg stusser på er at det ser ut som det er på en mørk vinternatt. Tusen takk! Jeg hadde ikke tenkt over det, men s/h-versjonen gav faktisk litt vinterstemning, ja. Her er en versjon med farger og uten bil: Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Det ble som forventet ikke tid til noe i går, men i dag har jeg vært ute en svipptur. Sees best med litt klassisk grunge på øret Garden EXIF: 70-300VR @ 70 mm, ISO 200, 1/400, f/4.5 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Ten er morsom på Rock Band. Kanskje bittebittelitt helning - forsterkes av at stolpene er litt forskutte bortover. Liker stemningen. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Dagens hadde definitivt blitt hakket vassere med et langt makroobjektiv, men jeg synes 70-300VR tross alt produserer en god del detaljer også på 300 mm. Bumblebee ballet EXIF: 70-300VR @ 300 mm, ISO 200, 1/800 sek, f/5.6 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Mengden detaljer er klart godkjent - får lyst til å ta makrobilder, kjenner jeg nå.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Gårsdagens er virkelig flott! Gir inntrykk av en have av den klassiske sorten, der en kan tusle barbent rundt og filosofere over små og store problemer en hel dag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Garden og Bumblebee ballet er herlige bilder. Enig med Trondster at det förste ser ut at vare litt skevt, men det er flott uansett. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Dagens hadde definitivt blitt hakket vassere med et langt makroobjektiv, men jeg synes 70-300VR tross alt produserer en god del detaljer også på 300 mm.Bumblebee ballet Denne var søt, fine farger og bra komponert. RandiA Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Takk for kommentarer! Det er godt mulig "Garden" er litt skjevt, men det er også lett å la seg lure av porten (som definitivt er skjev). Jeg prøvde å sikte etter vinduskarmen, men det var ikke så mye å gå etter. Jeg burde kanskje ha åpnet porten litt for å unngå at den nesten blir rett sånn som nå. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Garden er et flott bilde, med fine farger, god stemning og fin komp. Får litt portveien feeling her! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har innsett at det ikke er mye vits for meg å fullføre junifesten. I løpet av de to neste ukene er det maks to kvelder jeg får tid til å komme meg ut med kameraet, så da velger jeg heller å avbryte her. Satser på å komme sterkere tilbake ved en senere anledning. Takk til alle som har kommentert i tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå