potetskrell Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det er fart over 2. juni. Veldig fint å se på! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Du är nästan för duktig. Jag menar att dina bilder är så bra att jag inte finner på nånting att skriva, men nr. 2 är fortsatt en favoritt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Herlig bilder! Stråene i stormen var en fulltreffer. Jeg liker utfordringene dine Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Dagens bilde er kanskje en tanke ved siden av tema, men denne båten har i hvert fall hatt vedvarende naturkontakt av en eller annen grad. Motivet inspirerte meg til å sette på en halvgammel Johnny Cash låt som ble utgitt etter hans død. Langt fra det beste han har gjort, men en svært passende tittel i dette tilfellet. The way worn traveller EXIF: AIS 105/2.5, ISO 200, 1/500 sek, f/5.6 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fint komponert, og flott lys! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Dette var vakkert, Hr Layne! Og jeg synes absolutt ikke du avviker fra tema; om det er du eller båten som har nærkontakt sies det vel lite om i første post? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Liker stemningen i Svart Tistel, og båten hadde mange fine detaljer - spikre som står ut, lav og mose som vokser foran og fine kikkehull ut bak.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Det ble ikke tid til dedikert junifest-fotografering i dag, men jeg legger ut et øyeblikksbilde fra i ettermiddag som ikke passer så aller verst til utfordringen. Sommeren er her EXIF: AIS 35/1.4, ISO 200, 1/1600 sek, f/5.6 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Til nå så liker jeg "Svart tistel" best, jeg. Kunne kanskje gjort seg med noe mer luft på en side, men den er såpass annerledes at den merker seg ut likevel. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Attituden til denne svanen her fikk meg til å tenke på Black Mountains Buffalo Swan. Lengste stirrekonkurransen jeg har hatt med en fugl noensinne... Buffalo Swan EXIF: 70-300 VR @ 300 mm, ISO 200, 1/1000 sek, f/6.3 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Du ser ikke på meg, sier du? Vel, jeg ser ingen andre her, så det må være meg du ser på. Tenker det var helt greit å ha 300mm "mellom" deg og denne karen(?). Ganske så tøft bilde, og Black Mountain blir man jo alltid glad av å høre... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Et nytt stråbilde i dag. Jeg skal gjøre mitt ytterste for at det blir det siste denne måneden. Og i den anledning oppkaller jeg like godt bildet etter litt deilig Robert Wyatt psykedelia: A last straw EXIF: AIS 105/2.5, ISO 200, 1/1000 sek, f/4 Lenke til kommentar
Albix Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Du trenger ikke anstrenge deg for ikke å ta stråbilder for min del... disse bildene er kjempefine. Spesielt 2. juni Wind cries Mary. Liker også båten veldig veldig bra Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 2 Juni er veldig flott. Min favoritt så langt. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Var bra bilde av den svanen og 2juni var også flott. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Her var det mange godbiter! Likte kanskje spesielt godt 5. juni. Syns den har så fin stemning. Nesten fortryllende? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Svanen ser ut som om den vil slå deg ned! De to siste var veldig fine. Liker stråene Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 2. juni är fortsatt min favorit, men 8 juni er også nydelig (liksom de flesta av de andra du har postat). Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 2 Juni er veldig flott. Min favoritt så langt. +1. Det var rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Tusen takk for kommentarer. I dag endte jeg opp med å portrettere en skogstjerne. Skogstjerne EXIF: AI 55/3.5, ISO 400, 1/125 sek, f/3.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå