Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 zeph var en god moderator. Lykke til videre! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Lukke til vidare, Zeph Endret 10. juni 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Uff, det var jo en av de få jeg faktiskt visste var moderator her, jo. Kjipt. Vel, prioriteringer er prioriteringer. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Av ren nyskjerrighet, hvem ligger på 1. plass? This: Hvem er det egentlig som har flest modereringer, og hvor mange er det snakk om? Jarmo er vel ubestridt ninja-moderator vil jeg tro. Jeg tipper Roberteh tar over den 1.plassen om han fortsetter silk som han gjør idag. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 N1 Ajaco.. Treffer spikeren RETT på hodet! Lenke til kommentar
G Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kjem til å sakne gode modereringar på nynorsk. Einig der :/ Og så kjem eg til å sakne den søte Sara Walker som alltid smiler mot meg uansett kor sint han har vore i innlegget sitt. Yvonne Strahovski er det vel som spiller Sarah Walker. Takk for all moderator innsats Zeph. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Trist er vel strengt tatt litt overdrevet. Det er tross alt bare snakk om et forum. For noen er forumet alt de har. Jeg bruker vel 6 timer her om dagen, så da er dette forumet 25% av livet mitt. SHIT =O Zeph er en av de jeg har lagt merke til som moderator, virker som en forunuftig kar som kommer med kloke svar. Regner med at han ikke forsvinner fra forumet riktignok Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg gir han en 2uker så er han tilbake.This ain't WoW Fanden, sorry for BMUP, men jeg er brisen, tråden er sticky (always on top!) og Zeph var en god moderator. Du vil bli savnet! Lenke til kommentar
celidog Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 We will all miss the guy that banned our ass. :> Lykke til videre da, Zeph Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er ikke tvil om at Zeph har gjort en bra jobb ihvertfall. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Zeph who? Har faktisk ikke hørt om han for å være ærlig og ikke om ka han har gjort.. Sikkert noe bra som det går frem her Endret 25. juni 2009 av Samegerilja Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Zeph var en hyggelig, velartikulert, og rettferdig moderator. Han vil bli savnet. Han var også med i en del diskusjoner, så jeg håper ikke han har slettet kontoen sin på forumet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Zeph var en hyggelig, velartikulert, og rettferdig moderator. Han vil bli savnet.Han var også med i en del diskusjoner, så jeg håper ikke han har slettet kontoen sin på forumet. Neida, jeg har sett han fler ganger etter han trakk seg som moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå