Dotten Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Once you go green... Er som med Bruce Banner. There ain't no cure... Hadde vært kjekt om Zeph en gang i tiden vender tilbake ja. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kjem til å sakne gode modereringar på nynorsk. Joda, det er et bra tilskudd det. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kjem til å sakne gode modereringar på nynorsk. Einig der :/ Og så kjem eg til å sakne den søte Sara Walker som alltid smiler mot meg uansett kor sint han har vore i innlegget sitt. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er han tatt til fange av Skynet? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, dette er kjipt, men han kommer sikkert tilbake Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Zeph har moderert mye og bra. Den som skal ta over etter han må hoppe etter Wirkola. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nei, huff. Dette var en trist nyhet.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Utrolig kjedelig ja. Zeph sammen med TWFA var vell det som gjorde at jeg aksepterte å bli moderator da jeg ble spurt. Ser vell på de to som moderatorforbildene mine jeg. Heldigvis kom jo TWFA tilbake, så da er ikke alt håpet ute Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Trist er vel strengt tatt litt overdrevet. Det er tross alt bare snakk om et forum. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har alltid likt måten Zeph har moderert på, og måten han har vært på forumet. Jeg håper noen klarer å gjøre et like bra kvalitetsarbeid som han. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Trist er vel strengt tatt litt overdrevet. Det er tross alt bare snakk om et forum. For noen er forumet alt de har. Jeg bruker vel 6 timer her om dagen, så da er dette forumet 25% av livet mitt. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Trist er vel strengt tatt litt overdrevet. Det er tross alt bare snakk om et forum. For noen er forumet alt de har. Jeg bruker vel 6 timer her om dagen, så da er dette forumet 25% av livet mitt. godt poeng Synes det er leit at Zeph gir seg :/ Håper han ikke slutter å poste her av den grunn da Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Semantikk kan dere diskutere på språkforumet. 6 innlegg er slettet. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Endret 6. juni 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Synd dette, han har gjort en svært god jobb, og stikker seg ut som en av de beste og mest synlige moderatorene etter min mening. Men han gir seg på topp, og hvem vet, kanskje blir det comeback Uansett, all ros for en flott jobb Zeph. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Han forlater teamet med en solid 2. plass på all-time listen over registrerte moderatorhandlinger, som er utrolig imponerende og et viktig stykke arbeid. Han ønskes lykke til videre! Av ren nyskjerrighet, hvem ligger på 1. plass? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Av ren nyskjerrighet, hvem ligger på 1. plass? This: Hvem er det egentlig som har flest modereringer, og hvor mange er det snakk om? Jarmo er vel ubestridt ninja-moderator vil jeg tro. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg gir han en 2uker så er han tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå