Gå til innhold

Zeph har trukket seg som moderator

Anbefalte innlegg

Hei!

Må dessverre komme med den triste nyheten om at Zeph har kastet inn håndkleet på modereringsfronten. Han har i sin periode som moderator gjort en enorm innsats, godt over hva som vanligvis forventes av en moderator og det er trist at han nå forlater teamet. Men det er forståelig når andre ting prioriteres og Zeph skal ha en stor takk for alt arbeidet han har gjort! Han forlater teamet med en solid 2. plass på all-time listen over registrerte moderatorhandlinger, som er utrolig imponerende og et viktig stykke arbeid. Han ønskes lykke til videre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Lykke til videre Zeph!

Du er en av de jeg har sett mye til på forumet og sett mye god moderering.

Håper du fortsatt skal bruke forumet :wee:

Lenke til kommentar

Oisann. Trist å høre, men lykke til videre Zeph

Ikke at jeg har snakt med han, eller holder meg på samme deler av forumet som han, men jeg har sett mye av det han har gjort av moderator arbeid på forumet og holdt det i orden. Ett stort klapp til Zeph.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Alltid når noen trekker seg som moderator, så kommenteres det at vedkommende var den beste moderatoren. Personlig likte jeg han bedre for at han faktisk holdt fast på å skrive nynorsk i stedet for bokmål.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Har sett mye god moderering fra den kanten! Absolutt et tap og en stor plass å fylle. :hm: Jaja, han ender vel opp med å komme krypende tilbake om en stund likevel :p

Lykke til videre enn så lenge, har innsett selv også at det finnes andre ting enn forumet å være opptatt av. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...