Dotten Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei! Må dessverre komme med den triste nyheten om at Zeph har kastet inn håndkleet på modereringsfronten. Han har i sin periode som moderator gjort en enorm innsats, godt over hva som vanligvis forventes av en moderator og det er trist at han nå forlater teamet. Men det er forståelig når andre ting prioriteres og Zeph skal ha en stor takk for alt arbeidet han har gjort! Han forlater teamet med en solid 2. plass på all-time listen over registrerte moderatorhandlinger, som er utrolig imponerende og et viktig stykke arbeid. Han ønskes lykke til videre! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Trist. Hafr alltid likt han som moderator og man vil nok merke savnet av ham på forumet i tiden fremover. Det blir store sko å fylle for den som tar på seg den jobben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 What? Synd. :/ Minnes god modererering fra denne mannen. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Trist sak. Zeph er/var en av de bedre moderatorene etter min mening. Trist at han gir seg. Lykke til videre Zeph. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jess, alt godt tar jo slutt en gang det og. Flott innsats som moderator og lykke til videre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lykke til videre Zeph! Du er en av de jeg har sett mye til på forumet og sett mye god moderering. Håper du fortsatt skal bruke forumet Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Oisann. Trist å høre, men lykke til videre Zeph Ikke at jeg har snakt med han, eller holder meg på samme deler av forumet som han, men jeg har sett mye av det han har gjort av moderator arbeid på forumet og holdt det i orden. Ett stort klapp til Zeph. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Neiiii!!!! Søren også, nå ble jeg bare trist Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Beste moderatoren her spør du meg.. Men jaja, hadde det nok koselig og vil minnes det selv om han har ditcha oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Alltid når noen trekker seg som moderator, så kommenteres det at vedkommende var den beste moderatoren. Personlig likte jeg han bedre for at han faktisk holdt fast på å skrive nynorsk i stedet for bokmål. Endret 1. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Trist at du bestemmer deg for å trekke deg som mopderator, Zeph. Du var utrolig flink. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Også Zeph da. Han likte jeg jooo. Endret 1. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Zeph var en koselig kar! Lykke til videre. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvorfor slutter han uansett ? :/ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvorfor slutter han uansett ? :/Det kan vel være så mangt, men jeg ser vel for meg at det tar en god del tid av en persons fritid å være moderator her. Er jo ikke en betalt jobb må du huske og det kan skje ting som gjør at man ikke har like mye fritid som man en gang hadde. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Bra moderering! Lykke til videre Endret 1. juni 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har sett mye god moderering fra den kanten! Absolutt et tap og en stor plass å fylle. Jaja, han ender vel opp med å komme krypende tilbake om en stund likevel Lykke til videre enn så lenge, har innsett selv også at det finnes andre ting enn forumet å være opptatt av. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er ikke så bekymret, satser på at Zeph kommer tilbake etterhvert. Takk for god innsats i denne runden, Zeph! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå