haakka Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 jeg fikk en liten ide om en tråd her om dagen. hvilke cs maps like DU best?? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 de_dust de_dust2 de_aztec cs_italy de_cbble Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Du må fjerne den avartaren. Det er ikke mulighet å ha en animert avartar. Les retningslinjene. Edit: skrivefeil. Det er kommet nye retningslinjer som oppfordrer til bruk av size 9 i signaturen. Dette gjøres slik [*size=9*]sigg[*/size*]. Fjern stjernene. Da vil den bli slik som min sigg. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 oki... viste ikke det jeg Lenke til kommentar
sth Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 de_inferno de_dust2 fy_iceworld og wc3 amx mod kan jo også være litt gøy Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 de jeg liker best: de_dust2 de_nuke de_cbble de_vegas maps som er ok å spille, men som altfor ofte ender med at det ene laget vinner heletiden(tenker på public): de_Aztec de_Inferno cs_italy de_dust (1`ern) Beste custom maps: fy_poolday fy_snow hater: de_prodigy cs_mice_final edit: tror nok threaden er litt feilpostet, hører nok bedre til på gamer.no "formumet" jah... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 dust inferno dust2 aztec pool_day .exe Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 På internet liker jeg best: de_train de_dust de_dust2 de_inferno de_nuke de_cbble Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 denne her er vel kanskje litt feilpostet, burde kanskje vært på spill delen av forumet.. men uansett: de_nuke de_train de_cbble as_oilrig cs_office Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 cs_militia og de_dust men for tiden spiller jeg bare Natural-Selection som er mye bedre enn CS Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 dustinferno dust2 aztec pool_day Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 cs_militia og de_dust men for tiden spiller jeg bare Natural-Selection som er mye bedre enn CS Dummeste jeg har hørt... NS er en drittmod, CS er ekte vare... Små aliens som springer rundt å biter marines i beina? Nei takk! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 NS er en drittmod, CS er ekte vare... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Denne tråden har vært oppe maaange ganger! Dessuten hører den hjemme i "Generell Diskusjon" på gamer.no.... Hint: Mr. Ueland eller TST!!! ...jeg bare venter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå