schester Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Bruker: Schester Utfordring: LensBaby Deltakernivå: Entusiast. Utstyr: Canon 40D, LensBaby, stativ vis nødvendi Dag 1: Tre i vinden Bilde tatt med lensbaby en vindfull dag. Blender 22 og lukker på 1 sekund. Endret 2. juni 2009 av schester Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Bildet er for stort ( maks 1280 på lengste side), og dessuten er det tatt i går Men jeg tror jeg liker tonene i det. Horisonten er litt skjev. Men er moro å leke seg meg Lensbaby:> Hvilken lensbaby har du? Endret 1. juni 2009 av Ballovarre Lenke til kommentar
schester Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Fiksa det no , ja det var tatt i går, how did u know? (haddkje tatt noken bilde i dag, og no e det seint så) Bruker Composer, lensbaby is awesome Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fiksa det no , ja det var tatt i går, how did u know? (haddkje tatt noken bilde i dag, og no e det seint så) Bruker Composer, lensbaby is awesome Hehe, så det i exifen:> Hvordan er det å bruke composer? Jeg hadde 3G, men måtte selge den for annet utstyr. Savner lensbabyen litt nå. Får se om jeg ikke kjøper meg en ny en snart :> Lenke til kommentar
schester Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Composeren er herli. Eneste som er litt vrient er fokusen. Lett å bomme med den og du må vere veldi nøyakti på fokus punkte. Lenke til kommentar
schester Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Dag 2: Du er ikke nødvendivis pen selv om du er adelig Idag satt eg på skulen og herja litt med kamera. Her er eit bilde av Jacob @ J@cob her på forumet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fyttifaen som dette skal koste deg, din forpuøt upulte utkrøpne lille satan. Bare vent. Jeg har bilder av deg òg på kortet. Dette betyr krig. Etter at jeg har barbert meg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Morsom utfordring - gleder meg til å se mer av hva en Lensbaby kan by på! Første bilde var fint - andre bilde var ufint. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vakker type. Han kommer sikkert til å se ut som meg om 30 år Tom Lenke til kommentar
schester Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Dag 3:Sondre hadde desverre ikkje tid til å legge ut bilde i går so gjer det idag, skal og ta eit bilde seinare i dag som skal svare til Dag 4 men det kjem seinare Lenke til kommentar
schester Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Dag 4: Pollen is the way to go Var ute for rundt halvtime siden, da eg kom skulle ta bilde av denne lilla blomsten(veit ikkje navne(A)) men i jallefall, så kom det ei homle flygande og satte seg ned, and i thought to my self this could be awesome, and it kinda was =) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette er da en kløver - en rødkløver. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Veldig fint schester. Fin detalj den humla. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vakker type. Han kommer sikkert til å se ut som meg om 30 år Tom Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et komplimang eller ikke Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et komplimang eller ikke Det var vel mest ment som en advarsel Tom Lenke til kommentar
schester Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Dag 5: BirdY away Var ute å knipsa noken bilder me lensbaby obv, so såg eg denna fugelen og tok eit raskt bilde av han/ho. Lenke til kommentar
schester Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Dag 6: dreiv å vasa rundt med lensbabyen og såg dette strået , bomma litt me fokusen men Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Veldig fint! Har ikke prøvd lensbaby, men ser for meg de kan være litt vanskelig å bruke. Lenke til kommentar
schester Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Dag 7: I vinden blåste desse blomstrane og ståra og sola skein på dei, derreter vart det eit bilde ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå