Wubble Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg trenger en bærbar PC til 5000 kr. Ja, har ikke så mange krav, vil i grunnen bare ha det beste som er mulig å få til den prisen. Kan gjerne være uten OS. Noen forslag? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ta den her som utgangspunkt og se om det kommer bedre forslag:) Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hm, har hatt en HP PC før, dv9000 eller noe, og den var bare trøbbel med. Sendt den inn til reprasjon 2 ganger, elendig kjøling på den, ble utrolig varm. Til slutt startet den ikke opp engang, og jeg bare kastet den. Var jeg bare veldig uheldig, eller er HP maskiner litt jalla? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du kan vurdere den her da. Den er bedre på noe - og dårligere på andre ting. Jeg har HP på jobben - den blir varm når jeg har den i fanget ja - eller fungerer den flott. Tror ikke HP er noe jalla opplegg - før var HP kjent som kvalitet. Jeg tror at du bør kjøpe innhold/spesifikasjon og ikke tenke merke - ihvertfall på dette nivået. I dag er det bare et fåtall produsenter av skjermer, skjermkort, minne osv - akkurat som Biler - finnes bare noen få fabrikker og produsenter av utstyr i hele verden. Så min filosofi er at innen elektriske artikler betyr merke svært lite utenom for design og enkelte duppedingser. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ah, skjønner. Den HP maskinen vs den Acer maskinen du linket, hvilken vil dra spill best? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 HP maskinen uten tvil - men ingen av de er noen ytelsesmonster. Denne nærmer seg litt spill-kapasitet. Denne linken er fin for å sjekke grafikkytelse. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jess, da bestiller jeg HP-maskinen i morgen. Takk for hjelpen, jornboss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå